کد خبر: ۳۶۸۱۸۸
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

غیرقانونی بودن ترددخودروهای تقویت شده/جریمه۶۰تومانی پلاک‌های مخدوش

جانشین راهور تهران بزرگ با اشاره به آسیب های تردد خودروهای پرسرعت گفت: تردد خودروهای تقویت شده و با سرعت بسیار زیاد در شهر در سال های اخیر کاهش پیدا کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ محمدحسین عابدی گفت: در هنگام شب ترافیک خیابان های شهر بسیار سبک و خلوت است، با نصب دوربین های کنترل سرعت در خیابان های شهر تردد خودروهای تقویت شده بسیار کاهش پیدا کرده است.

به گزارش مهر، او با اشاره به گشت نیروهای محسوس و نامحسوس راهنمایی و رانندگی در شهر تهران، گفت: نیروهای راهنمایی و رانندگی به محض مشاهده هرگونه تخلف رانندگی با عاملان برخورد کرده و اعمال قانون می کنند.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص تردد خودروهای تقویت شده در شهر، گفت: این گونه تردد و رانندگی در شهر کاملا غیرقانونی بوده و راهنمایی و رانندگی همواره به دنبال عاملان این آسیب اجتماعی است.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر این مطلب که گذاشتن طلق بر روی پلاک خودرو ممنوع است، اعلام کرد: در صورت ارتکاب چنین جرمی، راننده متخلف اعمال قانون شده و جریمه ۶۰ هزار تومانی برای وی در نظر گرفته خواهد شد.

سرهنگ عابدی درخصوص مخدوش بودن شماره پلاک برخی از خودروها و چگونگی برخورد پلیس راهور با آن تأکید کرد: اگر پلیس راهور با خودرویی مواجه شود که شماره پلاک آن مخدوش شده باشد ضمن اعمال قانون و جریمه، خودرو را توقیف کرده و راننده را به مقام قضایی معرفی خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین