کد خبر: ۳۶۸۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
فرمانده انتظامی شهرستان بافق خبر داد:

مرگ نوجوان ۱۴ ساله در یک استخر

فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: نوجوان ۱۴ ساله بر اثر بی احتیاطی و آشنا نبودن به فن شنا در یک استخر در شهر بافق غرق شد.
آفتاب‌‌نیوز : فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: نوجوان ۱۴ ساله بر اثر بی احتیاطی و آشنا نبودن به فن شنا در یک استخر در شهر بافق غرق شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرهاد بیگلری اظهار داشت: در پی اعلام غرق شدگی نوجوان ۱۴ ساله  در روستای حسن آباد در ۳۵ کیلومتری شهرستان بافق، بلافاصله ماموران پلیس و اکیپ های امدادی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: بنا به اظهارات شاهدان عینی، نوجوان ۱۴ ساله که در حال شنا در استخر بود، به علت عمیق بودن استخر و آشنا نبودن به فن شنا، جان خود را از دست داد.

بیگلری افزود: با تلاش ماموران یگان های امدادی جسد از آب بیرون آورده شد و با دستور مقام قضائی، جسد برای انجام مراحل قانونی به سردخانه شهرستان انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق با اشاره به فرا رسیدن فصل گرما در استان یزد، به شهروندان توصیه کرد: کانال ها و استخرهای آب کشاورزی، حریم امنی برای شنا و تفریح نیست و جوانان باید به منظور حفظ جان خود و اطرافیان از مکان های ایمن و استخرها برای شنا استفاده کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
میگوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
0
چرا چنین مکانهایی دور تا دور ان را تور یا هر چیز دیگر نمی کشند یا اینکه نگهبان برای ان نمی گذارند چه کسی باید جوابگو به این خانوادهای داغدار باشد چرا کوتاهی های خودرا به گردن قسمت بیندازیم جوان اصلا متوجه نیست چه بلایی سر او می اید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین