کد خبر: ۳۶۸۴۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

واکنش نماینده رشت به ماجرای فیش‌های حقوقی

احساس می کنم که این دولت قدری در این مساله کوتاهی کرده است و باید برنامه‌ای برای کنترل روند گذشته ارایه دهد.
آفتاب‌‌نیوز : عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در رابطه با حقوق چند ده میلیون تعدادی از مدیران گفت: دولت یازدهم در رابطه با عدم واکنش نماینده رشت به ماجرای فیش‌های حقوقیبرخورد با حقوقهای چندده میلیونی پاسخگوی ملت باشد.

به گزارش آفتاب به نقل از شبستان، غلامعلی جعفرزاده عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در رابطه با حقوق چند ده میلیون تعدادی از مدیران گفت: ما هنوز این جواب را نگرفته ایم که آیا در دولتهای گذشته نیز این پرداختها بوده است یا خیر؟ مرجعی باید به ما پاسخ دهد که آیا این قبلاً مبنا بوده است یا نه؟

وی اظهار کرد: از دو حال بحث پرداختها خارج نیست یا این گونه پرداختها مبنا بوده است و یا نبوده است که به احتمال خیلی زیاد و براساس منابع غیررسمی این مبنا در دولتهای گذشته نیز وجود داشته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر باید وزیر اقتصاد و همچنین دستگاههای متولی این پاسخ را به ما بدهند که چرا اگر چنین چیزی مبنا بوده است جلوی آن را نگرفته اند و آنچه که باعث نگرانی شده است این است که این پرداختها در دولت یازدهم چند برابر شده است یعنی اگر این پرداختها در دولت گذشته 7 برابر حداقل حقوق بوده است و به 20 برابر رسیده است در دولت یازدهم 70 برابر شده است. و این دولت باید پاسخگو باشد که چرا جلوی اینها را نگرفته است.


جعفرزاده بیان کرد: فرض کنیم که دولت یازدهم به هر دلیلی از اینگونه پرداختها مطلع نبوده است ولی در حال حاضر می تواند بگوید چه کسانی عامل سرپوش گذاشتن بر این داستن بوده اند و دولت چه برنامه ای برای اینکه این روند را کنترل کند و جلوی ان را بگیرد و همچنین پولهای ملت را به صندوق ملت برگرداند دارد.

وی تصریح کرد: چرا باید در حالیکه زیر 20 الی 25 درصد مردم ما زیر خط فقر شدید اقتصادی طبق اخبار غیررسمی قرار دارند کسانی حقوقهای 180 میلیونی، 170 میلیونی و یا 100 میلیونی دریافت کنند.

وی اضافه کرد: احساس می کنم که این دولت قدری در این مساله کوتاهی کرده است و باید برنامه‌ای برای کنترل روند گذشته ارایه دهد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: مثل اینکه اینگونه پرداختها روال بوده است و گوشتی بوده است که بین همه تقسیم شده است که مبادا صدای کسی دربیاید.

وی ادامه داد: هنگامی که این خبر منتشر شد فقط برخی مدیران بیمه‌ها و مدیران و مسئولان در وزارت اقتصاد متهم به دریافت چنین حقوقهایی بوده اند اما گویا در حال حاضر در جاها و دستگاههای دیگر هم اینگونه پرداختها روال بوده است.


وی خاطرنشان کرد: مگر در بیمه‌ها چه کار شق القمری مدیران انجام می دهند که باید چنین حقوقی دریافت کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
فرشاد
|
Germany
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
3
من نمی دونم مدیرا چکار می کنن اینقدر حقوق میگیرن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین