کد خبر: ۳۶۸۶۳۲
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۸
«یک روز دیگر» حسن فتحی در راه اکران

اکران فیلمی از هدیه تهرانی پس از چهار سال

فیلم سینمایی «یک روز دیگر» به کارگردانی حسن فتحی با بازی هدیه تهرانی پس از چهار سال اکران می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : جلال شمسیان تهیه‌کننده این فیلم در گفت‌وگویی با ایسنا گفت: بعد از حضور فیلم در جشنواره فیلم فجر سال 91 ، متاسفانه شرایط موجود و بی‌مهری‌های بوجود آمده باعث دور شدن فیلم از اکران شد و سعی کردیم در شرایط بهتری فیلم را اکران کنیم.

وی ادامه داد: به نظر می‌آید شرایط اکران فیلم فراهم آمده و تلاش می‌کنیم «یک روز دیگر» در اکران عید فطر به روی پرده رود، اخیرا دوبله فیلم به مدیریت سعید مظفری انجام شده و کارهای نهایی آماده سازی را برای اکران انجام می‌دهیم.

شمسیان «یک روز دیگر» را فیلمی در ژانر دینی فلسفی عنوان کرد و گفت: بهترین‌های سینمای ایران و بازیگرانی از ملیت‌های مختلف در این فیلم حضور دارند و برای اکران هم برنامه تبلیغاتی متفاوتی را تدارک دیده‌ایم.

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی حسن فتحی که در دو قسمت آخر سریال شبکه نمایش خانگی «شهرزاد» تبلیغات آن پخش شد، داستان پولی است که از دست کودکی ایرانی ناخواسته گم می‌شود و در یک صبح تا شب در شهر پاریس به دست آدمهایی از نژاد و ملیتهای و مذاهب گوناگون دست به دست می‌شود.

هدیه تهرانی تنها بازیگر ایرانی این فیلم است و ژقمی بنس‌تر، ‌ناتالی مات دافنی هاسکورد، لوئیس هین، اریک استن آکر، یانگ تام، ‌می‌گوئل روییز، ‌پاول باندی و الیاس صلاح بازیگران بین المللی این فیلم هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین