کد خبر: ۳۶۸۶۹۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

جمعیت ایران 79 میلیونی شد

بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران،‌ اکنون جمعیت ایران 79 میلیون و 262 هزار نفر است.
آفتاب‌‌نیوز :
بر اساس آخرین برآورد مرکز آمار، جمعیت کشور امروز (چهارشنبه 29 ادیبهشت ماه 1395) از مرز 79 میلیون نفر گذشت و به 79 میلیون و 262 هزار نفر رسید.

محاسبه جمعیت کشور بر اساس رابطه رشد صورت می‌‎گیرد که در آن جمعیت سرشماری سال 1390 و رشد جمعیت سالانه کشور دخیل است که در حال حاضر حدود 0.01179 و بر پایه سرشماری نفوس و مسکن سال 1390 نرخ رشد جمعیت کشور حدود 1.29 درصد است که پس از انجام هر سرشماری نرخ رشد پیش‌بینی مورد تجدیدنظر قرار می‌گیرد.

مرجع رسمی آماری کشور پیش از این پیش‌بینی کرده بود که کل جمعیت ایران در پایان سال 1393 به 77.8 میلیون و در سال 1395 به بیش از 79.6 میلیون نفر خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، بر این اساس جمعیت کل ایران بنابر نتایج سرشماری نفوس و مسکن سال 1390 از 70 میلیون و 496 هزار نفر در سال 1385 با رشد حدود یک میلیون نفری در هر سال به 75 میلیون و 150 هزار نفر در سال 1390 افزایش یافته است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Oman
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
0
حتی منابع آب شیرین کشور در حال تموم شدنه، وضعیت اقتصادی و بیکاری و مشکلات اجتماعی ناشی از عمرسوزی جوانهامون هم مزید بر علت شده، کشور توان این میزان جمعیت رو نداره
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
0
جمعیت کشور چند میلیون از این کمتره، چون میلیونها ایرانی شناسنامه دار در سر تا سر جهان زندگی میکنند و بسیاری از نسل دوم و سوم آنها اصلا ایران را هم ندیده اند. اگه براستی بدنبال افزایش جمعیت هستیم، آن جمعیتی را که داریم و از این مرزها رفته و میروند را در این کشور نگه داریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
0
آيا سانتيمتري به مساحت ايران اضافه شد؟ منابع آب چطور؟ مراتع؟ چقدر شغل ايجاد کرديم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
0
هی می گویند رشد جمعیت کم شده کشور از جمعیت میخواهد بترکد نه ابی مانده نه جنگلی نه مرتعی نه زمینی نه زمین کشاورزی همش خشکسالی الودگی ترافیک بیکاری فقر حاشیه نشینی بیماریهای گوناگون .بابا جان مادرتان دیگر جمعیت بس است کمیت مهم نیست کیفیت مهم است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین