کد خبر: ۳۶۸۷۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

طلب 10 میلیاردی "الیت" از مردم مشهد

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: الیت از مردم 10 میلیارد تومان طلبکار است.
آفتاب‌‌نیوز :
هوشنگ غلامزاده امروز 29 اردیبهشت‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در پارکینگ خسروی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: از سال گذشته تمام سهام شرکت الیت به عنوان مدیریت توقفگاه‌های حاشیه‌ای در اختیار شهرداری قرار گرفت .

وی افزود: هم اکنون درخصوص مطالبات این شرکت از مردم بابت عدم پرداخت حق توقف، الیت حدود 10 میلیارد تومان طلبکار است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: طبق مصوبه شورای عالی ترافیک 118 معبر باید تحت پوشش توقفگاه حاشیه‌ای باشد که تاکنون 94 معبر تحت پوشش قرار گرفته‌اند .

غلامزاده اضافه کرد: هم اکنون 75 درصد از افراد کمتر از 30 دقیقه از توقفگاه‌های حاشیه‌ای استفاده می‌کنند و توقف زیر نیم ساعت در معابر رایگان است .

وی یادآور شد: چهار دفتر امور مشترکین برای پاسخگویی به سوالات شهروندان در سطح شهر وجود دارد و هم اکنون تعداد 6800 فضای توقف غیرحاشیه‌ای، 561 فضای توقف مکانیزه و 3789 مکان توقف به صورت طبقاتی در اختیار شهروندان است .

غلامزاده با بیان اینکه 3726 جای پارک طبقاتی در سطح شهر در دست ساخت است، عنوان کرد: این پارکینگ‌های طبقاتی تا پایان سال 95 وارد مدار بهره‌برداری می‌شوند .

وی افزود: هم اکنون 2300 نفر از خانواده شهدا و جانبازان به صورت رایگان از خدمات توقفگاهی معابر بهره‌مند می‌شوند .

سید حسین هاشم‌زادگان مدیرعامل شرکت الیت که در این نشست حضور داشت گفت: روزانه بیش از 120 هزار توقف در معابر تحت پوشش ثبت می‌شود .

وی افزود: تا کنون سه میلیون و 200 هزار پلاک خودرو در سامانه الیت ثبت شده که یک میلیون و 200 پلاک از این تعداد مربوط به شهر مشهد است .

هاشم‌زادگان خاطرنشان کرد: تمامی توقفگاه‌های متعلق به شهرداری در سطح شهر به صورت هوشمند اداره می‌شوند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در حال حاضر 2500 نفر در سامانه پیامکی 20004842 برای اطلاع رسانی از مانده حساب شارژ توقف خودرو شخصی خود ثبت نام کرده‌اند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
0
در قبال مالیات و عوارضی که از مردم مشهد میگیرن هیچ خدماتی ارایه نمی دهند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین