کد خبر: ۳۶۸۸۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲

متهم در دادگاه: آزارجنسی را قبول دارم اما تجاوز نکردم

آبان پارسال زنی ٢٨ ساله به کلانتری یافت‌آباد مراجعه و از پسری جوان به اتهام تعرض شکایت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
او به كارآگاهان گفت: «امروز وقتي مي‌خواستم به خانه مادرم بروم، سوار يك پرايد شدم. راننده آن پسري جوان بود كه در راه سر صحبت را باز كرد اما مدتي بعد تغيير مسير داد و مرا به حاشيه يافت‌آباد برد. آنجا نگه داشت و به سمتم حمله كرد و مورد ضرب و شتم قرار داد. من مقاومت كردم اما او مرا مورد آزار و اذيت قرار داد و فرار كرد. »

شاكي كه موفق به گرفتن شماره پلاك متهم شده بود، آن را در اختيار كارآگاهان قرار داد و باعث شد تا متهم در كمتر از چند ساعت از سوي پليس دستگير شود. او كه مردي ٢٨ ساله است اما در بازجويي‌ها اتهام خود را رد كرد و گفت: «من آن روز شاكي را سوار ماشينم كردم. پس از مدتي وسوسه شدم اما به او تعرض نكردم و فقط من او را مورد آزار جنسي قرار دادم.»  

با ثبت اعتراف متهم، پرونده براي صدور حكم در اختيار شعبه هشتم دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي حسين اصغرزاده قرارگرفت. شاكي در اين شعبه گفت: «متهم آن روز مرا به حاشيه خيابان كشاند و پس از ضرب و شتم مورد تعرض قرار داد. پس از اين حادثه من مشكلات روحي و رواني پيدا كرده‌ام و با شوهرم به مشكل خورده‌ام. » 

به گزارش اعتماد، پس از او متهم پشت جايگاه ايستاد و با انكار دوباره اتهام تعرض گفت: «من قبول دارم كه شاكي را سوار ماشينم كردم و مورد ضرب و شتم قرار دادم اما من هيچ تعرضي نكرده‌ام و فقط آزار جنسي داده‌ام.» 
در پايان دادگاه، قضات وارد شور شدند تا راي نهايي را صادر كنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حاجي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
0
3
اين ديگه بچه شانزده ساله نيست كه از لحاظ عقلي ناقص باشه ، يك نره غول بيست و هشت ساله است ، اگر واقعاً اراده ملي براي كاهش اين وحشي گري ها داشته باشيم، بايد خيلي محكم و سخت با اين وحشي هاي بي ناموس برخورد بشه.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین