کد خبر: ۳۶۹۰۶۸
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

سردار فدوی: تفنگداران آمریکایی حتی جرات نگاه به سلاح را هم به خود نمی‌دادند

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان این‌که «نبود ایمان به وعده پیروزی حق بر باطل از سوی خداوند را مشکل خواند» و گفت: مردم ما خوش‌شان نمی‌آید و نمی‌پذیرند که کسی پس از گذشت 37 سال از اقتدار انقلاب اسلامی، از آمریکایی‌ها بترسد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار فدوی در مراسم سومین سالگرد طنز سیاسی دکتر سلام، ماجرای استکبار جهانی را موضوعی بسیار مهم دانست و تصریح کرد: اگر این موضوع باور شود خیلی از مطالب بعدی آسان و حل خواهد شد.

وی با اشاره به ماهیت دعوا میان جمهوری اسلامی ایران و آمریکا افزود: همان‌طور که حضرت امام خامنه ای فرمودند این دشمنی ماهیت میان حق و باطل است. حق و باطل نمی‌توانند در کنار یکدیگر قرار گیرند. اگر کسانی دعوا و جنگ شیطان بزرگ با ایران را تقابل حق و باطل ندانند و صرفا این دعوا را کج سلیقگی سیاسی بخوانند باید بدانند که تحلیل غلطی دارند، تصمیم غلط می‌گیرند و راه اشتباهی می‌روند. خدواند متعال سلطه کافرین بر مومنان را ابدی قرار نداده است لذا فقط شرط آن عمل است ، اگر ما شرط خداوند را عمل کنیم وعده خداوند قطعی و حق است.

وی در ادامه به بازداشت آمریکایی‌ها در خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و گفت: این اقدام در موقعیتی صورت گرفت که بالاترین اثر مثبت را برای جمهوری اسلامی و بالاترین اثر تخریبی را برای استکبار جهانی به دنبال داشت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به اذعان مقامات آمریکایی به تحقیر امریکا در این واقعه و لزوم بازدارندگی ایران، تصریح کرد: قدرت انقلاب اسلامی به حدی است که استکبار جهانی می داند باید در مقابل آن توان بازدارندگی ایجاد کنند. باید همه در داخل کشور صد در صد قدرت خداوند متعال را باور داشته باشند.

وی با یادآوری این‌که «تفنگداران آمریکایی حتی جرات تفکر نگاه کردن به سلاح را هم به خود نمی‌دادند» گفت: شیطان بزرگ طی نیم ساعت فهمید که همانند فردی اعدامی در کنار دیوار است و تنها یک شلیک از سوی آمریکا تمامی ناوهای آن‌ها را مورد اصابت قرار می‌داد، این را هم فرمانده ناوهای آمریکایی و هم جان کری فهمید.

فدوی گفت: باید به هر زبانی که می‌شود اعم از زبان جدیت، هنر، طنز و فیلم ترس از امریکا تقبیح شود. ترس برای یک مسلمان انقلابی و کسی که در کشور امام زمان و انقلاب اسلامی کار می کند، معنایی ندارد. مردم کسانی را که می ترسند و نمی ترسند از هم تشخیص می‌دهند. ترس در شان انقلاب اسلامی نیست.

وی دستگیری تفنگداران آمریکایی را پای کار بودن خدا خواند و خاطرنشان کرد: این عزت و افتخار از آن انقلاب اسلامی و صاحب آن است که بر اثر وضعی خون شهدا صورت گرفته است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین