کد خبر: ۳۶۹۱۲۱
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷

اکبر عبدی از بیمارستان مرخص شد

اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون پس از عمل پیوند کلیه از بیمارستان مرخص شد.
آفتاب‌‌نیوز :
این هنرمند عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان که حدود سه هفته پیش مورد عمل پیوند کلیه قرار گرفته بود پس از گرفتن جواب قابل قبول آزمایش هایش از بیمارستان مرخص شد. 

بنا بر اعلام پزشک معالج، هم اکنون حال عمومی عبدی بهبود زیادی پیدا کرده و بقیه مراقبت های وی در منزلش انجام خواهد شد و تا سه ماه آینده به بهبود کامل می رسد. 

عبدی روز گذشته (پنج شنبه) به صلاحدید پزشکان اقدام به پیاده روی در بیمارستان کرد و با تعدادی از بیماران نیز به گفت وگو پرداخت. 

بازی های عبدی در برخی سریالهای قدیمی از جمله 'بازم مدرسه ام دیر شده' در یادها و خاطره ها ماندگار شده و او را تبدیل به یک چهرۀ شناخته شده در عرصه طنز کرده است. 

وی به خاطر مشکل دیابت و فشار خون آذر ماه سال گذشته و در نیمه اردیبهشت ‌ماه جاری نیز برای انجام عمل پیوند کلیه در بیمارستان بستری شده بود. 

عبدی متولد 1337 در تهران است. فعالیت نمایشی اش را با ایفای نقش در نمایش‌های آماتوری در سال 1358 آغاز کرد. 

وی در سال 1362 با ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی مورد توجه قرار گرفت. 

با بازی در فیلم جنجال بزرگ به سینما راه یافت و در سال 1368 برای بازی زیبایش در فیلم مادر ساخته علی حاتمی‌برنده سیمرغ بلورین نقش دوم مرد از هجدهمین جشنواره فیلم فجر شد. 

از بازی‌های به یادماندنی او می‌‌توان به فیلم‌های هنرپیشه (محسن مخملباف) و آدم برفی(داود میرباقری) اشاره کرد. 

به گزارش ایرنا، عبدی بازی و ایفای نقش در بیش از 30 فیلم‌ سینمایی از جمله مردی که موش شد، اجاره نشینها، ماموریت، گراند سینما، ای ایران، دزد عروسکها، ریحانه، مادر، در آروزی ازدواج ، مدرسه پیرمردها، دلشدگان، ناصرالدین شاه اکتور سینما، امام علی (ع)، هنرپیشه ، آرزوی بزرگ، آدم برفی، پاکباخته، مرد آفتابی ، شب روباه، عشق گمشده، افسانه پوپک طلایی، جنگجوی پیروز، راه سوم، تارزن و تارزان، دارا و ندار، نان و عشق و موتور 1000 ، زیر آسمان شهر، کفشهای جیرجیرک دار، هتل پیاده رو، قاعده بازی و... را در کارنامه کاری خود دارد. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین