کد خبر: ۳۶۹۵۳۵
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲

پوردستان: انگشت های آماده شلیک اجازه هرگونه تعرض را از دشمن گرفته اند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: این که چرا آمریکایی ها به ما حمله نمی کنند، به خاطر این است که انگشت های روی ماشه، توپخانه ها، موشک ها و سربازان و بسیجیان، اجازه حرکت را از آنان گرفته اند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان روز یکشنبه در محل رزمایش بیت المقدس 28 در منطقه کویر مرنجاب آران وبیدگل در جمع نیروهای شرکت کننده در این رزمایش افزود: دشمنان عزم خود را برای ضربه زدن به نظام جزم کرده اند و ما با آمادگی کامل نظامی و دفاعی هرگز این اجازه را به آنان نمی دهیم.

وی گفت: آمریکا در سال 2001 نقشه حمله به ایران را داشت، اما با دیدن این قابلیت ها عقب نشینی و بعد از آن راهبرد خود را عوض کرد و با تقویت گروه های تکفیری که منابع مالی آنها ازطریق برخی کشورهای منطقه تامین می شود، اهداف خود را پیش برد.
امیر سرتیپ پوردستان همچنین افزود: آن چه مردم از نیروهای مسلح می خواهند، آمادگی در هر شرایط است و این آمادگی ها سبب اعتماد به نفس ما برای انجام وظیفه و خدمت به ملت ایران به عنوان بازوان مسلح نظام است.

وی گفت: ما نه تنها در محدوده جغرافیایی کشور بلکه در ماموریت های مستشاری در کنار سپاه قدس قرار داریم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: حتی در سالروز میلاد امام زمان (عج) هم در میدان رزمایش دور هم جمع شده ایم تا بگوییم آماده ایم تا پای جان در راه نظام اسلامی و رهبر بایستیم.
وی افزود: داعش و گروه های تکفیری دشمن کوچک ما و دشمن اصلی ما آمریکا و اسرائیل غاصب هستند.

امیر سرتیپ پوردستان گفت: امروز در اوج آمادگی و قدرت هستیم و همه نیروها به عنوان واحد در کنار رهبر خود هستند.
مرحله اول رزمایش موشکی بیت المقدس 28 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با عنوان حیدر کرار 3 و با رمز «یا صاحب الزمان (عج)» روز یکشنبه با شلیک موشک های فجر و نازعات و راکت در منطقه کویر مرنجاب آران وبیدگل با موفقیت به پایان رسید.

در پایان مرحله اول رزمایش، چهار فروند موشک فجر 5 و 2 موشک نازعات با 14 فروند راکت، اهداف از پیش تعیین شده را مورد اصابت قرار دادند.
این رزمایش در سه مرحله به اجرا درمی آید که مرحله اول و دوم آن امروز در منطقه مرنجاب و آران وبیدگل و مرحله سوم نیز فردا (دوشنبه) در نصرآباد اصفهان برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین