کد خبر: ۳۷۰۲۱
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۸۴ - ۱۴:۵۱

در حاشيه ورود بايرن مونيخ به تهران

آفتاب‌‌نیوز : 50/11 دقيقه ورود بايرني ها 

اعضاي تيم فوتبال بايرن مونيخ به همراه خبرنگاران آلماني كه حدود 50 نفر بودند ساعت 50/11 دقيقه به تهران رسيدند و هواپيماي اختصاصي كه براي آنها در نظر گرفته شده بود در فرودگاه مهرآباد به زمين نشست.

ديدار انصاري فرد با اولي هونيس

براي استقبال از اعضاي تيم فوتبال بايرن مونيخ، مسئولان باشگاه پرسپوليس نيز حضور داشتند. در اين ميان محمدحسن انصاري فرد با اولي هونيس مديرعامل بايرن ديدار و گفتگو كرد.

هواداران پرسپوليس

حدود 200 نفر از هواداران پرسپوليس از ساعت 30/9 دقيقه در فرودگاه مهرآباد حضور داشتند و با دوربين هاي عكاسي قصد داشتند از بايرني ها عكس بگيرند.

تشويق پروين و عابدزاده

تماشاگران پرسپوليس كه براي استقبال از بايرني ها به فرودگاه آمده بودند، علي پروين و احمدرضا عابدزاده را تشويق كردند. آنها با در دست داشتن پرچم هاي قرمز هر چند دقيقه يكبار پروين و عابدزاده را تشويق مي كردند.

سه اتوبوس براي بايرني ها

حدود ساعت 30/10 دقيقه سه اتوبوس وارد فرودگاه مهرآباد شدند تا اعضاي تيم فوتبال بايرن مونيخ و خبرنگاران آلماني را به استاديوم آزادي تهران برسانند.
جالب اينجاست كه ماموران نيروي انتظامي با نهايت دقت اين اتوبوس ها را مورد بازرسي قرار دادند.

سردرگمي خبرنگاران

چند خبرنگار و عكاس از روزنامه هاي مختلف براي تهيه گزارش به فرودگاه مهرآباد آمده بودند ولي آنها تحت هيچ شرايطي نتوانستند از ورود بايرني ها به VIP گزارش گرفته و عكس تهيه كنند.

يكي از مسئولان حراست فرودگاه در اين مورد گفت: بعضي از روزنامه ها و خبرگزاري ها با نهاد رياست جمهور هماهنگ كرده اند و اجازه ورود به VIP را دارند. در صورت عدم هماهنگي با نهاد رياست جمهوري هيچ خبرنگار و عكاسي حق ورود به VIP را نخواهد داشت.

ZDF هم بود 

يك گروه فيلمبرداري از شبكه ZDF آلمان هم به فرودگاه آمده بود تا از ورود بايرني ها گزارش تهيه كند. جالب اينجاست كه آنها را هم به VID راه ندادند.

بيلبوردهاي تبليغاتي

براي استقبال از بايرن مونيخ بيلبوردهاي تبليغاتي در خيابان هاي اطراف فرودگاه نصب شده بود. در يكي از اين بيلبوردها كه عكس بزرگ علي كريمي در آن نمايان بود اين جمله به چشم مي خورد: علي كريمي ستاره فوتبال آسيا، به كشورت خوش آمدي. در يكي ديگر از بيلبوردها هم نوشته شده بود: بايرن دلنشين ترين حريف پرسپوليس.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین