کد خبر: ۳۷۰۸۲۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
دبیر ستاد انتخابات کشور اعلام کرد:

اعتبارنامه 282 منتخب مجلس دهم صادر شد/نماینده کدام حوزه‌ها بلاتکلیفند؟

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: به جز 8 اعتبار نامه، اعتبار‌نامه سایر منتخبین مجلس دهم صادرشده است. شورای نگهبان انتخابات حوزه بندر لنگه و همچنین آرای مینو خالقی منتخب سوم اصفهان را ابطال کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی پورعلی مطلق در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شورای نگهبان انتخابات حوزه بندر لنگه را ابطال کرده است و نماینده این حوزه در انتخابات میان‌دوره‌ای برگزیده می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اعتبار نامه چهار منتخب تبریز و یک منتخب حوزه اهر و هریس هنوز صادر نشده است خاطر نشان کرد:‌ با در نظر گرفتن حوزه‌های مراغه و عجبشیر، بندر لنگه و اصفهان در مجموع اعتبار نامه 8 منتخب مردم صادر نشده است.

 انتخابات در حوزه تبریز و اهر و هریس هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است. شورای نگهبان انتخابات حوزه بندر لنگه و همچنین آرای مینو خالقی منتخب سوم اصفهان را ابطال کرد. منتخب مردم مراغه و عجب شیر نیز پس از برگزاری انتخابات، در سانحه رانندگی فوت کرد. بنابراین به جز 8 اعتبار نامه، اعتبارنامه سایر منتخبین مجلس دهم توسط فرمانداری‌های سراسر کشور صادر شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
6
0
مینو خالقی خواب نمایندگی را هم نخواهد دید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
چرا بابا چند روزی خوش بود با انتخاب شدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
0
0
شاید نماینده نشود ولی همیشه یادمان می ماند که هتاکان چطور از ابزار خود در فضای مجازی استفاده کردند و با آن ها برخورد نشد و نام ایشان هم به عنوان کسی در خاطر ما می ماند که حق ایشان توسط افراد هتاک خورده شد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین