کد خبر: ۳۷۲۰۹۷
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴

آیا برای نخستین‌بار یک زن کارگردان «جیمزباند» می‌شود؟+تصویر

نام سوزان بیر کارگردان دانمارکی برنده جایزه اسکار به عنوان یکی از گزینه‌های جایگزینی سم مندس در جیمز باند مطرح شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در میان گزینه‌های کارگردانی بیست‌وپنجمین فیلم از سری فیلم‌های «جیمز باند» نام یک زن هم به چشم می‌خورد. سوزان بیر کارگردان دانمارکی «در جهانی بهتر» در صورت انتخاب شدن نخستین زن کارگردان این فیلم می‌شود.

سم مندس کارگردان دو فیلم موفق و پرفروش «اسکای فال» و «اسپکتر» هفته گذشته اعلام کرد که برای سومین بار جیمز باند را کارگردانی نمی‌کند.

بیر بیشتر برای کارگردانی فیلم برنده جایزه اسکار «در جهانی بهتر» شناخته می‌شود که تریلری درباره پزشکی سوئدی در کمپ آوارگان سودانی‌ها است. از دیگر فیلم‌های او می‌توان به «چیزهایی که در آتش از دست دادیم» با بازی هال بری و بنیسیو دل‌تورو و «عشق همان چیزی است که نیاز داری» با بازی پیرس برازنان اشاره کرد.

بیر اخیرا کارگردانی سریال درام جاسوسی بی‌بی‌سی به نام «مدیر شب» را برعهده گرفته، که بستری مناسب برای تثبت جایگاهش به عنوان یک کارگردان اکشن است. این سریال از رمان جان لو کری اقتباس شده است. تام هیدلستون در این سریال نقش شخصیتی به نام جاناتان پاین را بازی می‌کند. پاین کارمند یک هتل است که به استخدام سرویس جاسوسی انگلستان درآمده است و به دنیای خطرناک قاچاقچیان اسلحه نفوذ می‌کند.

پس از نمایش «مدیر شب» بسیاری با دیدن بازی هیدلستون در این سریال به این نتیجه رسیدند که این بازیگر گزینۀ محتملی برای بازی در نقش مامور 007 است. دنیل کریگ که در چهار فیلم پیشین جیمز باند ایفاگر نقش مامور مخفی خیالی سرویس جاسوسی انگلستان بود، به شوخی گفته که ترجیح می‌دهد رگ دستش را بزند تا اینکه دوباره نقش جیمز باند را بازی کند. تام هاردی، ادریس البا و دیمین لوئیس همگی از دیگر گزینه‌های جایگزینی دنیل کریگ هستند.

به گزارش خبرآنلاین، البته سم مندس اعتقاد دارد که جیمز باند بعدی احتمالا هیچ‌یک از این بازیگران نخواهد بود. او هفته پیش در این باره گفته بود: «باربارا بروکولی جیمز باند بعدی را انتخاب می‌کند و تضمین می‌کنم که این انتخاب مطابق با انتظار شما نخواهد بود. او استاد این کار است.»

منبع: گاردین / 1 ژوئن


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین