کد خبر: ۳۷۲۳۰۶
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰

رضا کیانیان: «هفت» سینما را نابود می‌کند؛ فحش هم می‌دهد

رضا کیانیان نسبت به حواشی اخیر برنامه هفت و آنچه که خود آن را «فحاشی» می‌خواند و نیز تقدیم جایزه کردن شهاب حسینی به امام زمان (عج) واکنش نشان داده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 رضا کیانیان در پستی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است، با انتقاد از روند برنامه هفت، گفته است: فیلم یک ساختار است؛ فیلم خوب یعنی ساختار خوب و فیلم بد یعنی ساختار بد. برنامه هفت به ساختار کاری ندارد! فقط پیام را نقد می‌کند و پیام را هم با شابلون‌های تنگ و شخصی خودش اندازه می‌گیرد. اگر جا شد خوب است و اگر جا نشد، بد است. فیلم را کالبدشکافی نمی‌کند. استدلال نمی‌کند، فقط نابود می‌کند! و به تازگی فحش هم می‌دهد! خداوند بعدش را به خیر کند. 
 
به گزارش ایلنا،متن پست اینستاگرامی رضا کیانیان به شرح زیر است: 
 
«نمی‌دانم بالاخره به آزادی های شخصی اعتقاد داریم یا نه؟ 
 
شهاب حسینی ابتدا جایزه‌اش را به مردم و بعد به امام زمان (عج) تقدیم می‌کند. خب این یک تصمیم شخصی است! آیا به کسی اجحافی کرده؟ به کسی ضرری زده؟ آیا قبلا قول داده بود که به امام زمان (عج) تقدیم نخواهد کرد؟ که حالا بدهکار شده؟! متاسفانه عده‌ای به او فحاشی می‌کنند! و از او طلبکارند! یادتان باشد او به کسی فحش نداد، ولی ناسزا شنید! او به کسی قولی نداده بود که ضدش را عمل کند، اما خیلی‌ها از او انتظارات خودخواسته داشتند و چون او کار خودش را کرد، ناراحت شدند! 
 
اول، چرا توقع داریم؟ و دوم، چرا فحاشی می‌کنیم؟ 
 
دقیقا مثل برنامه هفت! این برنامه چرا از همه فیلم‌سازان جهان توقع دارد مثل هفتی‌ها باشند و مثل آنها فکر کنند! درصورتی‌که هیچ فیلمسازی از پیش اعلام نکرده بوده و به آنها قول نداده بوده شبیه آنها فیلم خواهد ساخت! و حالا که مانند خودش و با نگاه خودش فیلم ساخته، هفتی‌ها ناراحتند و اخیرا فحاشی هم می‌کنند! 
 
و جالب این‌جاست که مدیر شبکه سه هم از فحاشی دفاع می‌کند و معتقد است دارند مدل سینمای مطلوب را ارائه می‌کنند. 
 
فیلم یک ساختار است. فیلم خوب یعنی ساختار خوب و فیلم بد یعنی ساختار بد. برنامه هفت به ساختار کاری ندارد! فقط پیام را نقد می‌کند و پیام را هم با شابلون‌های تنگ و شخصی خودش اندازه می‌گیرد. اگر جا شد خوب است و اگر جا نشد، بد است. فیلم را کالبدشکافی نمی‌کند. استدلال نمی‌کند، فقط نابود می‌کند! و به تازگی فحش هم می‌دهد! خداوند بعدش را به خیر کند. 
 
این شیوه یعنی هر که با ما نیست بر ماست! آیا در تولیدات سینمای ایران به جز اخراجی‌ها، فیلم دیگری بوده که هفت از آن، تمام قد دفاع کند؟!» 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین