کد خبر: ۳۷۲۳۲۳
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰

واکنش سپاه به اقدام بی بی سی درباره امام

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اینکه 27 سال بعد از ارتحال امام رسانه‌ای مانند بی.بی.سی. علیه امام سند جعل می‌کند نشانه‌ی دشمنی عمیق آنان با امام و انقلاب امام است تا جوانانی که ایام حیات امام را ندیده‌اند تحت تأثیر این القائات قرار گیرند و پرونده‌ی انقلاب خدشه‌دار شود.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار «رمضان شریف» در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ایلام اظهار کرد: چنین مناسبت‌هایی بهترین فرصت برای بررسی دلایل وقوع انقلاب اسلامی، دستاوردها و آرمان‌ها و پرداختن به نقشه راه آن است. منش و رفتار امام راحل و روح معنوی و استکبارستیزی آن حضرت الهام‌بخش شد و مسیر تاریخ را تغییر داد. امروز بعد از 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و 27 سال از رحلت جان‌گداز امام راحل و رهبری مقام معظم رهبری، آثار این انقلاب بزرگ در بیداری جهان اسلامی و گسترش انقلاب اسلامی در سطح جهان می‌بینیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز همه ما قدردان رهبری امام‌گونه‌ی مقام معظم رهبری هستیم، تصریح کرد: اولین شاخصه‌ی انقلاب بزرگ امام احیاء اسلام و دین خدا بود و به قول شهید محمدباقر صدر امام راحل در اسلام ذوب‌شد و توانست که کار بزرگ احیای دین و ارزش‌های اسلامی مبتنی بر فرهنگ اهل‌بیت (ع) که فرهنگی الهام‌بخش برای حیات بشری است را در ایران اسلامی بنیان‌گذاری و با گفتمان ولایت‌فقیه، اسلام را به عرصه زندگی سیاسی مردم وارد کرد. حرف امام حرف جدیدی بود که جهان مستضعفان را در برگرفت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک شیوه حکومت‌داری جدید بود که میلیون‌ها عاشق از سراسر جهان، پیام امام راحل را شنیدند که پیام امام پیام پیامبر اعظم (ص) و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) بوده و از آن رو مورد توجه همه جهانیان قرار گرفت چون بیش‌ترین انطباق را با فطرت انسان داشت.

شریف ادامه داد: امام راحل تنها رهبری در سطح جهان بودند که میلیون‌ها نفر در 12 بهمن به استقبال ایشان رفتند و در زمان ارتحال‌شان نیز ده‌ها میلیون نفر در مراسم تشییع آن حضرت حضور داشتند و بسیاری از مردم جهان و دنیای اسلام و آزادی‌خواهان جهان در سوگ رحلت آن حضرت در ماتم نشستند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شخصیت امام راحل یک خورشید تابناک برای مستضعفان جهان است، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش ویژه‌ای دارند که به ایران اسلامی ضربه بزنند ولی تا زمانی که این ملت هوشیار و بیدار باشند این انقلاب همچنان به راه خود ادامه خواهد داد.

وی گفت: در واقع تمام اقشار محروم جامعه و مستضعفان عالم دل‌بستگی خاصی به امام راحل داشتند و نوع رهبری ایشان به‌گونه‌ای بوده که پیشرفت و ترقی امت اسلام را به دنبال داشته و دشمنان انقلاب اسلامی، در این 27 سال از ارتحال امام (ره) با هجمه‌های خود درصدد براندازی نظام آمدند و برای این کار، از هیچ شیطنتی دریغ نکردند.

به گزارش ایسنا، شریف گفت: اینکه 27 سال بعد از ارتحال امام رسانه‌ای مانند بی.بی.سی. علیه امام سند جعل می‌کند نشانه‌ی دشمنی عمیق آنان با امام و انقلاب امام است تا جوانانی که ایام حیات امام را ندیده‌اند تحت تأثیر این القائات قرار گیرند و پرونده‌ی انقلاب خدشه‌دار شود.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن در این مسیر جدایی مردم و رهبری است، تصریح کرد: امروز هر چه از پیشرفت و توسعه داریم به برکت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است که با روحیه انقلابی، صلابت تمام و اقتدار کامل و تدابیر حکیمانه در مقابل دنیای استکبار ایستاده‌اند و مردم و ملت نیز در این مسیر همراه و همگام بوده‌اند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمنان از هر چه در توان دارند و ابزارهای مختلف از جمله فضای مجازی استفاده می‌کنند و به دنبال تولید سوژه برای مقابله با انقلاب اسلامی هستند. یکی دیگر از تلاش‌های دشمنان این است چهره خود را خیرخواه و نیک‌اندیش برای ملت جلوه دهند و تلاش‌های مذبوحانه‌ای در این زمینه کرده‌اند، اما باید دانست که آن کینه و دشمنی که به انقلاب و مردم‌دارند فراموش نخواهند کرد و درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی و مردم هستند اما با آگاهی مردم، ایران اسلامی در جغرافیای ناامن منطقه در امنیت کامل به سر می‌برد که ناشی از روح حاکم بر انقلاب و صلابت آن است.

وی با بیان اینکه در موضوع برجام هم حیله‌گری آمریکا روشن شد، تأکید کرد: به برکت رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیوند مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی همه‌ی آرمان‌های انقلاب اسلامی محقق خواهد شد و دشمن به خواسته‌های خود دست پیدا نخواهد کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین