کد خبر: ۳۷۳۷۶۶
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

شهردار کرمانشاه معرفی شد

شهردار جدید کرمانشاه معرفی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در مراسمی که با حضور مسئولین استان و اعضای شورای شهر کرمانشاه، برگزار شد، «آرش رضایی» به عنوان شهردار کرمانشاه معرفی شد.
 
کیومرث احمدی رئیس شورای شهر کرمانشاه در این مراسم ابراز امیدواری کرد با انتخاب شهردار جدید کرمانشاه شهری آباد و زیبا داشته باشیم.
 
وی با اشاره به چالش های گذشته شورای شهر که با انتخاب شهردار جدید رفع شده، اظهار کرد: باید از این فرصت استفاده کنیم و امور شهر را باهمکاری اعضای شورا و شهردار پیش ببریم.
 
به گزارش ایسنا، رئیس شورای شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: شهردار جدید کرمانشاه پیش از این هم در امور شهر حضور داشته و نیازی نیست مدتی بگذرد تا مسلط شود.
 
احمدی کار در شهرداری را با وجود تعدد حوزه ها از جمله هشت منطقه و ۱۳ سازمان دشوار خواند و تاکید کرد: باید به مسائل و معضلات شهری خصوصا ترافیک که کرمانشاه را به یک پارکینگ بزرگ تبدیل کرده رسیدگی شود.
 
به گفته این عضو شورای شهر، در حوزه عمرانی هم باید کارهای زیادی انجام شود.
 
وی در پایان از زحمات عبدالرضا شعبانی شهردار قبلی و همچنین حامد لعل بخش
 
سرپرست شهرداری کرمانشاه تقدیر کرد.
 
در ادامه حامد لعل بخش سرپرست پیشین شهرداری کرمانشاه نیز به بیان مهمترین اقدامات انجام شده اشاره کرد که انعقاد تفاهم نامه برای احداث پنج تقاطع غیرهمسطح با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا (ص)به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان از جمله آنها بود.
 
وی اظهار کرد: همچنین در این مدت فعال‌سازی عملیات اجرایی تقاطع ده مجنون و آغاز عملیات اجرایی تونل قطار شهری به طول پنج کیلومتر را داشتیم.
 
به گفته لعل بخش روکش و لکه گیری آسفالت معابر به میزان ۳۰ هزار تن، ۲۱ مورد طراحی و اجرای اصلاح هندسی معابر، ۱۰ مورد قرارداد عمرانی به ارزش ۹۰ میلیارد ریال، پرداخت مطالبات معوق کارگران و پیمانکاران، برنامه های فرهنگی و ورزشی نیز در این مدت انجام شده است.
 
وی افزود: در این مدت سعی کردیم از تجارب شهرداران گذشته، شهرداران مناطق، اعضای شورای شهر، افراد نخبه و ... استفاده کنیم و نظرات مردم را نیز در تصمیم گیری ها لحاظ نماییم.
 
گفتنی است: در پایان حکم «آرش رضایی» به عنوان شهردار کرمانشاه ابلاغ شد و از زحمات «حامد لعل بخش » سرپرست شهرداری کرمانشاه تقدیر شد.
 
 پیش از این« عبدالرضا شعبانی» شهردار کرمانشاه بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین