کد خبر: ۳۷۳۸۶
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۸۴ - ۱۲:۵۵

روبا تيموريان با شهرآشوب و کافه ستاره به جشنواره می‌آید

آفتاب‌‌نیوز : وی افزود : در این فیلم ایفاگر نقش زن تنهایی هستم که خانه‌ای دارد و با اجاره دادن یکی دو اتاق خانه امرار معاش می‌کند. معتقدم کافه ستاره جزو بهترین کارهای سامان مقدم محسوب می‌شود.

بازیگر "بید مجنون" در مورد نقش خود در فیلم "شهرآشوب" یداله صمدی هم گفت: "فیلم یک اثر تاریخی و فرهنگی و علمی است و به مقطعی از تاریخ ایران در عصر تیموریان می‌پردازد که اوج شکوفایی علم و هنر ایران بوده است. نقشی که من آن را بازی می‌کنم با توجه به اینکه در تاریخ کمتر به آن پرداخته شده دارای جذابیت‌های زیادی بود. گوهرشاد از جمله زنان تأثیرگذار در آن مقطع تاریخی است که حتی مسجدی هم به نام او ساخته شده است. من برای نزدیکی به این شخصیت علاوه بر خواندن فیلمنامه، در متون تاریخی هم تحقیق کردم." 

تیموریان در مورد برگزاری جشنواره امسال گفت: "باید علل غیبت بزرگان را در جشنواره امسال پیگیری کرد و دید چرا شرایط سینما این قدر دشوار شده که بزرگان در جشنواره فیلمی ندارند." 

بازیگر "قارچ سمی" در مورد کارهای جدیدش گفت: "این روزها در تئاتر "رویای یک عکس" به کارگردانی مسعود رایگان مشغول بازی هستم و بازی‌ام در برخی قسمت‌های مجموعه "صفر درجه" به کارگردانی حسن فتحی باقی مانده که قرار است در خارج از کشور فیلمبرداری شود."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین