کد خبر: ۳۷۴۹۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰

منابع غربی : ایران به بیش از یکصد هواپیمای بویینگ دست خواهد یافت

منابع غربی روز سه شنبه اعلام کردند: هواپیماسازی بوئینگ امریکا با ایران در زمینه فروش یا اجاره بیش از یکصد فروند جت مسافربری طبق توافق تهران با قدرت های جهانی برای کاهش تحریم ها به تفاهم رسیده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن ، منابع مزبور گفتند : این معامله که تاکنون تنها در چارچوب ترتیبات پیشنهادی آتی به نظر می رسد ، دستیابی شرکت هواپیمایی ایران ایر به جت هایی را چه از طریق خرید مستقیم و چه اجاره در بر می گیرد که باید مورد تایید دولت امریکا قرار گیرد.

یک وزیر ایران پیشتر گفته بود که تهران به یک توافق با بویینگ دست یافته و جزئیاتش طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

بویینگ از اظهار نظر مفصل خودداری کرد.
یک سخنگوی این شرکت در یک ایمیل گفت :' ما درگیری مذاکره با شرکت های ایران با تایید دولت امریکا در خرید و خدمات بالقوه هواپیمای تجاری بویینگ بودیم . '

وی افزود :' ما در مورد جزئیات گفت و گوهای جاری با مشتریان صحبت نخواهیم کرد و رویه استاندارد ما این است که خود مشتریان هرگونه توافق به دست آمده را اعلام کنند. هرگونه توافق به دست آمده مشروط به تایید دولت امریکا خواهد بود. '
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
0
1
انشالله بزودی نام ایران ایر رو روی پیراهن یکی از تیمهای مطرح اروپایی ببینیم... و سهم خودمونو از بازار پرواز بگیریم . سهمی که سالهاست شرکتهایی مثل ترکیش ایرلاین. قطر ایرویز . الامارات . الاتحاد . و... گرفتن . و باعث ایجاد اشتغال زایی و درآمد برای کشور بشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
0
1
سفرهای با ایمنی بیشتر ، دست آورد برجام است.
بیماران روحی حسد ، تکبر ، بخل ، طمع ، به فکر شفا باشند .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین