کد خبر: ۳۷۶۴۰
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۸۴ - ۱۳:۳۵

اعتراض خاطره پروانه به مسئولان جشنواره موسیقی فجر

آفتاب‌‌نیوز : عصر شنبه در آخرين بخش اجراهاي بانوان گروه ياران به سرپرستي «افليا پرتو» و خوانندگي «خاطره پروانه» به اجراي برنامه پرداختند. در ابتداي اين اجرا « پروانه» به خاطر از دست دادن عزيزانش در چند ماه گذشته به اجراي قطعات عرفاني پرداخت و سپس به خاطر نزديكي به عيدغدير خم فضاي اجرا را با نشاط‌ ‌‌تر كرد، اما در حين اجرا مسئولان برگزاري روي صحنه آمدند و از او خواستند كه اجرايش را تمام و سالن را ترك كند كه اين قضيه با مخالفت «خاطره پروانه» مواجه و او بدون بي‌توجهي به آنها به ادامه اجراهاي خود بدون لحظه‌اي تنفس پرداخت، اما دوباره به او تذكر دادند كه وقتش تمام است و بايد اجرايش را به پايان برساند. 

«خاطره پروانه» نيز در مقابل اين برخورد مسئولان با ناراحتي گفت: به من مي‌گويند سالن را ترك كنم چون بعد از اجراي ما يك گروه خارجي در اين سالن اجرا دارد.من براي اين مملكت هستم و آواز ايراني مي‌خوانم، اما ما هميشه به خارجي‌ها اهميت بيشتري مي‌دهيم و بايد به خاطر روي صحنه آمدن گروه‌هاي خارجي ما را از سالن بيرون كنند، من از این مسئله خيلي ناراحت هستم. 

با روي صحنه آمدن مجري برنامه به نشانه ترك زودتر سالن، «پروانه» به همراه «افليا پرتو» نوازنده پيانو و «نوشين عقيقي» نوازنده دف با ناراحتي و اعتراض به مسئولان جشنواره سالن را ترك كردند. 

آخرین بخش اجرای بانوان در بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر عصر شنبه در تالار وحدت به کار خود پایان داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین