کد خبر: ۳۷۶۴۶
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۸۴ - ۱۹:۱۷

انتقام پسر 17 ساله از مرد 44 ساله با قتل وی!

آفتاب‌‌نیوز : ماموران کلانتري 11 الوند قزوين در پي کسب خبري مبني بر کشف جسد مردي داخل يکي از آلونک هاي زمين کشاورزي واقع در دو کيلومتري غربي الوند بلافاصله به محل مراجعه کردند.

در بررسي به عمل آمده مشخص شد که متوفي قربانعلي 44 ساله و ساکن الوند است. نامبرده با لباس هاي سوخته به حالت پشت بر زمين افتاده بود، پشت سر جسد با وارد شدن ضربه اي شکافته، استخوان آن شکسته و دست چپ وي از قسمت ساعد دچار خراشيدگي بود. دلايل و مدارک موجود نشان از به قتل رسيدن قربانعلي مي داد.

در تحقيقات بعدي مشخص شده نامبرده يک هفته است که از منزل خارج شده و به خانه برنگشته بود در اين رابطه ماموران با شناسايي مرتبطان و افرادي که در اين مدت با مقتول بوده اند متوجه ارتباط دو نفر به نام هاي مصطفي 17 ساله و مرتضي 20 ساله با وي شدند.

نامبردگان دستگير و در بازجويي هاي به عمل آمده اعتراف کردند که شب حادثه با هم به داخل آلونک رفته بوديم و به علت درگيري با مقتول ناگهان مرتضي با لوله اي که در دستش بود بر سر مقتول زده و هر دو فرار کرديم. 

شایان ذکر است؛ نامبردگان ضمن تشکيل پرونده به مراجع قضايي ارجاع داده شدند و تحقيقات در ارتباط با علت و انگيزه اين قتل ادامه دارد. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین