کد خبر: ۳۷۶۵۴۵
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲

توضیحات دادستان تهران درباره هکر بازداشت شده: هیچ فیش حقوقی از مدیران دولتی ندارد

دادستان عمومی و انقلاب تهران خبر منتشره در برخی رسانه‌ها که از قول متهم اعلام داشته‌اند که وی سه هزار فیش حقوقی مربوط به مستخدمان و مقامات دولتی را در اختیار دارد، را منطبق با ادعاها و اقاریر متهم نداست.
آفتاب‌‌نیوز : عباس جعفری دولت آبادی در حاشیه بازدید از مرکز رسانه قوه قضائیه و از دستگیری یک هکر خبر داد و گفت: این فرد مدعی است اقدامات زیادی انجام داده و چندین سایت مهم دولتی و خصوصی را هک کرده است؛ اما با تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که متهم قصد بزرگنمایی و زیر سؤال بردن امنیت سیستم سامانه‌های الکترونیکی را داشته آن‌گونه که مدعی است، موفق نبوده و تنها توانسته سایت چند سازمان را هک کند.

به گزارش میزان، دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به خبر منتشره در برخی رسانه‌ها که از قول متهم اعلام داشته‌اند که وی سه هزار فیش حقوقی مربوط به مستخدمان و مقامات دولتی را در اختیار دارد، این خبر را منطبق با ادعاها و اقاریر متهم نداست و اظهار داشت: نظام مصمم است با دریافت کنندگان حقوق‌های گزاف و بدون مبنا برخورد کند؛ اما ارتباط دادن آن سه هزار فیش با مسائل اخیر، صحیح به نظر نمی‌رسد و کسانی که این خبر را منتشر کرده‌اند، اگر ادله‌ای دارند به دادستانی ارائه کنند تا بررسی شود.

جعفری دولت آبادی در رابطه با فیش‌های حقوقی غیرمتعارف خاطرنشان کرد: رسانه‌ها حق ندارند با بزرگنمایی‌، اعتماد مردم به کارآمدی نظام اسلامی را از بین ببرند.

جزئیاتی از دستگیری گروهک تکفیری تروریستی

دادستان عمومی و انقلاب تهران در ادامه گفت: گروهک تروریستی تکفیری عنوان کرده بود که تصمیم دارد در ماه مبارک رمضان در برخی مناطق تهران، و چند استان کشور اقدام به بمب گذاری کند که با عملیات به موقع وزارت اطلاعات این تروریست‌ها دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد: گروهک تکفیری ادعا کرده بود که تصمیم دارد در ماه مبارک رمضان در مناطقی از تهران، اقدام به بمب گذاری کند که با عملیات به موقع وزارت اطلاعات ظرف هفته گذشته 10 نفر از این تروریست‌ها در تهران و مناطقی از چند استان کشور دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران خاطرنشان کرد: در این پرونده ها با هماهنگی دادستانی و اشراف اطلاعاتی مناسب، شاهد اقدام قابل تقدیر وزارت اطلاعات بودیم.

وی افزود: با خنثی سازی اقدام این گروهک ترویستی تکفیری هم پیشگیری صورت گرفت و هم این گروه ضربه خورد و همچنین ادوات انفجاری کشف شد که ضربه بزرگی به این گروهک بود.

دادستان تهران از مردم درخواست کرد تا هرگونه خبری که در خصوص گروهک‌های تروریستی یا تکفیری دارند، به ستاد خبری نهادهای امنیتی اطلاع دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین