کد خبر: ۳۷۷۰۷
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۸۴ - ۱۹:۲۴

حمایت شاکری از سیاست هسته ای دولت

آفتاب‌‌نیوز :
مجتبي شاكري در پايان نشست هفتگي شوراي مركزي اين جمعيت افزود:اين موفقيتها حاصل همبستگي، وحدت رويه، انسجام در دستگاه ديپلماسي دولت جديد و حمايت افكار عمومي از دولت در مقاومت و ايستادگي در مقابل زياد خواهي‌هاي آمريكا بود.
وي اضافه كرد:دولت گذشته، با اتخاذ يك سياست انفعالي، فراتر از اعتماد سازي عمل كرد،اما  در قبال  تعهدات خود به غرب، واروپاانها  هيچ حركت مثبتي از خود نشان نداد ندو لحني همواره طلبكارانه اتخاذ نمودند،اما دولت نهم،جواب منفي به اين رويكرد استعماري غرب داد و همگام با سياست اعتماد سازي،دستيابي به حق مسلم فن آوري صلح آميز هسته‌اي را در دستور كار قرار داده است.
وي افزود:قدرت‌هاي بزرگ همواره خواسته‌اند با زبان زور با ملت‌هاي آزاديخواه و عدالت خواه، برخورد نمايند و با همين زبان هم اكنون مي‌خواهند با ملت ايران سخن بگويند،زباني كه تا به امروز آثاري جز تزريق ناامني،خشونت و جنگ به درون نظام بين‌المللي،نتيجه‌اي ديگري نداشته است.
وي اضافه كرد:اكنون دكتر احمدي نژاد با اتخاذ مواضعي مستحكم، قاطع و عقلاني، وارد حيات خلوت و منطقه ممنوعه نظام سلطه شده و با توجه به موجي كه در داخل و نظام بين‌الملل در حال شگل گيري است، در آينده ائتلاف جهاني براي عدالت و صلاح را شاهد خواهيم بود.
عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي ضمن تبريك فرا رسيدن عيد غدير خم گفت: خدا را شاكريم كه مشمول بزرگترين نعمت‌هاي خدا،يعني ولايت اهل بيت (ع) هستيم و اكنون با برپايي حكومت اسلامي و ولايت فقيه، تلاش داريم تا ارتباط ناگسستني‌مان با ولايت اهل بيت (ع) تقويت شود و در جهت حركت تكاملي جامعه به كار گرفته شود.
شاكري افزود: پذيرش ولايت بدين معناست كه عقيده داريم، اهل بيت (ع) از سوي خداوند بر امت اسلامي حق رياست و حاكميت دارند و از همين روي جهت برقراري حكومت اسلامي همواره كوشيده‌اند. ما نيز وظيفه داريم راه ايشان را ادامه داده، زمينه را براي حكومت امام معصوم يا جانشين و نايب او، يعني ولي فقيه جامعه، محيا سازيم.
وي با اشاره به ارائه بودجه سال 85 به مجلس گفت:به يقين رئيس جمهور با توجه به محدوديت‌هاي مختلفي از جمله بدنه سابق كارشناسي، سياستهاي اتخاذي 16 سال گذشته و ... اين بودجه را در اين فرصت محدود تهيه و به مجلس ارائه كرده است،لذا ضروري است نمايندگان مجلس، محدوديت‌هاي رئيس جمهور را مورد توجه قرار داده و البته با جديت بيشتري نسبت به گذشته به بررسي و اصلاح اين لايحه بپردازند.
وي افزود: جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي نظرات كميته اقتصادي خود را طي روزهاي آينده در خصوص اين بودجه به مراجع كارشناسي دولت و مجلس اعلام خواهد كرد.
وي افزود: در اين نشست آخرين تحولات سياسي كشور، پرونده هسته‌اي، افزايش راههاي حمايت و تقويت دولت نهم مورد بحث و بررسي قرار مي‌گيرد. همچنين قرار است مطالبي راجع به كنگره سوم و تشكيلات دروني جمعيت نيز مورد تبادل نظر قرار گيرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین