کد خبر: ۳۷۹۱۴۹
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان‌ در گفت‌و‌گو با «آفتاب‌نیوز» مطرح کرد:

روحانی نامزد قطعی اصلاح‌طلبان در 96/جلسه اصلاح‌طلبان با دولت درباره فیش‌های حقوقی

عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان‌، طرح نامزد جدید از جانب این جریان برای انتخابات 96 را تکذیب کرد و گفت‌: اساساً چنین ادعایی صحت نداشته و اصلاح‌طلبان و قطعا روحانی نامزد نهایی این جریان در انتخابات خرداد 96 خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- محسن رهامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «آفتاب‌نیوز» ادعای جریان محافظه‌کار مبنی بر عبور اصلاح‌طلبان از دولت روحانی در روحانی نامزد قطعی اصلاح‌طلبان در 96/جلسه اصلاح‌طلبان با دولت درباره فیش‌های حقوقیآستانه انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرد و گفت: اساسا چنین ادعایی صحت نداشته و اصلاح‌طلبان طی جلساتی که اخیرا برگزار کردند هیچ صحبتی چه در جلسات عمومی و چه در جلسات خصوصی درباره طرح نامزد جدید در انتخابات به غیر از شخص آقای روحانی نداشته‌اند و قطعا ایشان نامزد نهایی این جریان در انتخابات خرداد 96 خواهد بود.
 
به گزارش آفتاب‌نیوز، این عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان افزود: خوشبختانه اصلاح‌طلبان بعد از حضور موفق در دو انتخابات اخیر یعنی دوره یازدهم ریاست‌جمهوری و نیز هفتم اسفند نشان داده‌اند که راه را بلد هستند و می‌دانند چه برنامه‌ای برای انتخابات داشته و چه مسیری را طی کنند؛ لذا از این نظر هیچ نگرانی برای انتخابات آینده وجود نخواهد داشت.
 
او در عین حال به برخی انتقادات در جریان اصلاح‌طلبی نیز اشاره داشت و گفت‌: البته حمایت اصلاح‌طلبان از دولت به معنای دفاع متعصبانه نیست و هرگاه نقطه‌نظری وجود داشته باشد این مساله در قالب جلسات خصوصی با مسئولان دولتی به مشورت گذاشته می‌شود. هرچند که طرح این موضوعات نیز به معنای مخالفت با آنان نبوده چراکه اصلاح‌طلبان از محدودیت‌های دولت مطلع بوده و بیشتر مترصد حمایت از دولت در رفع مشکلات کشور هستند.
 
رهامی تصریح کرد: در جریان فیش‌های حقوقی نامتعارف طی جلسه‌ای که با برخی مسئولان دولتی داشتیم این مساله را مطرح کردیم که از قضا مسئولان دولتی نیز با ما هم‌نظر بوده و سعی در رسیدگی به این موضوع دارند. از این قبیل مباحث هرازگاهی در برخی مواقع به وجود می‌آید ولی همه این مسائل در حد مشورت و گمانه‌زنی برطرف می‌شود و ارزیابی اصلاح‌طلبان از دولت چنین است که روحانی توجه خوبی مسائل کلان کشور داشته است.
 
این عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان در پایان متذکر شد: امید اصلاح‌طلبان این است که دولت روحانی در سال پایانی و در صورت موفقیت در انتخابات طی چهار سال آینده نگاه جدی‌تری به موضوعات اقتصادی و معیشتی داشته باشد و تلاش اصلاح‌طلبان نیز در همین جهت است که با فرصت دادن به روحانی و تمدید دولت او طی انتخابات 96 زمینه را برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور فراهم کند.

به گزارش آفتاب‌نیوز، اخیراً خبری مبنی بر "عبور مجمع روحانیون‌مبارز از روحانی کلید خورد"، در برخی سایت‌ها منتشر شد که مجمع روحانیون آن را تکذیب و اعلام کرد: مجمع روحانیون مبارز تاکنون مطلقا در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری آینده جلسه و گفتگویی نداشته است و موضع این مجمع حمایت قاطع از دولت و خصوصا شخص جناب آقای دکتر روحانی رییس‌جمهور محترم است.

عضو مجمع روحانیون مبارز نیز با تکذیب این مطلب که گفته می‌شود نشستی توسط این مجمع مبنی بر عبور از روحانی تشکیل شده است، تصریح کرد: این موضوع کذب محض است. حجت الاسلام والمسلمین اسدالله کیان‌ارثی گفته است: اصلا چنین موضوعی در مجمع نه مطرح گردیده و نه چنین جلسه‌ای برای این موضوع تشکیل شده است. طرح چنین موضوعاتی شاید براین اساس باشد که مطرح کنندگان در عالم خود مجمعی تشکیل داده باشند و به‌جای هر عضوی از مجمع فردی را قرار داده باشند و چنین موضوعی را تجویز کرده باشند‌.موضع مجمع حمایت از روحانی است.

پیشتر نیز برخی رسانه‌های مخالف دولت بحث عبور اصلاح‌طلبان از روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 را مطرح کرده بودند که با واکنش و تکذیب چهره‌های اصلاح‌طلب مواجه شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۹
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
2
12
سلام

مخالفین برای ایجاد اختلاف بین حامیان دولت راه به جایی نمی برند بلکه انسجام را بیشتر خواهند کرد که به

نفع اقای روحانی است

وبهتر از اقای روحانی گزینه بهتری حتی برای هردوجریان سیاسی وجود ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
روحانی تنها نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
1
1
سحر نزدیکه کاکا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
3
نظرمردم مهم است. رای در شهر های کوچکه نه تهران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
2
اولین دولت 4 ساله مبارک
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
1
چرا نظر مخالفین تان را حذف میکنید!
اگر رسانه بیطرف هستید و راست میگویید با حب و بغض عمل نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
1
30يا 40 در صد اين ملت با مبلغ 40 تا 50 ميليون تومان در بانكها سپرده داشتند كه اي اين سود دريافتي امورات را ميچرخاندند و اين افراد اكثرا بي سرپرست ميباشند كه اين رقم يا از ديه يا سنوات خدمت ويا.....در بانكه سپرده كرده بودند كه اين رقم كوچك راهم از آنها گرفت پس همين افراد به اين دولت راي نخواهند داد
حميدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
0
منظور اقاي رهامي از گمانه زني چيه!؟!
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
0
0
موفقیت به کمک بی بی سی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین