کد خبر: ۳۷۹۱۹۱
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
تعداد حامیان کمیته‌امداد به بیش از یک میلیون نفر رسید

روایت فتاح از تصویر توزیع افطاری با کارت ملی: خجالت‌زده شدم/رفتاری ناشایست بوده/ دستور دادم تمامی عاملان عزل شوند

رییس کمیته امداد امام خمینی تعداد حامیان در ماه رمضان سال گذشته را 750 هزار نفر اعلام کرد و گفت: پیش از آغاز ماه مبارک رمضان تعداد حامیان به 930 هزار نفر رسید اما با افتخار اعلام می‌کنم امروز تعداد آنها به بیش از یک میلیون نفر رسیده که این امر نشان‌دهنده دیانت، اخلاق و بزرگواری مردم ایران است.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدپرویز فتاح در حاشیه مراسم نشان «والی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) واسطه‌ای است میان مردم و روایت فتاح از تصویر توزیع افطاری با کارت ملی: خجالت‌زده شدم/رفتاری ناشایست بوده/ دستور داده‌ام تمامی عاملان عزل شوندنیازمندان و در واقع این نهاد انفاق و خیرات مردم را دریافت کرده و به نیازمندان تحت پوششان می‌رساند.

به گزارش آفتاب‌نیوز، وی در ادامه ضمن بیان آنکه کمیته امداد از مردم به مردم می‌دهد، عنوان کرد: سیستمی نیاز است تا نیازمندان و دست‌اندرکاران کشور شناسایی شده و آنها را از اقصی نقاط کشور به نیازمندان متصل کند و خوشبختانه کمیته امداد توانسته است این اتصال را ایجاد کند به طوری که حامیان بسیاری از نیازمندان کشور هزاران کیلومتر از محل زندگی آنها فاصله دارند.

رییس کمیته امداد در ادامه به نشان والی مهر اشاره کرد و گفت: مرحوم عبدالله والی یک نماد در کمیته امداد است که انصافا احیاگر بشاگرد بوده است و امروز به علت خدمات ارزنده آن مرحوم، نشانی به نام «والی مهر» را ساخته و به عنوان نماد به خیرین کشور اهداء می‌کنیم.

فتاح در ادامه عنوان کرد: تلاش ما این است که از حامیان و خیرین در کشور تقدیر شود و در این مراسم نیز 1000 نفر از خیرین به نمایندگی از یک میلیون نفر حامی کشور حضور پیدا کرده است.

وی همچنین به طرح محسنین اشاره کرد و گفت: از سال گذشته که طرح محسنین را که ویژه فرزندانی است که دارای پدر بوده اما ناتوان هستند را در سراسر کشور آغاز کرده و خوشبختانه در حال حاضر فرهنگ آن در کشور گسترش یافته و در حال جذب حامی برای این فرزندان هستیم.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه به انتشار عکسی که طی چند روز گذشته از کمیته امداد شهرستان باغ ملک در فضای مجازی منتشر شده است اشاره کرد و گفت: بیشتر از همه از دیدن این تصویر خجالت‌زده و ناراحت شدم زیرا این رفتار کاملا ناشایست و خطا بوده و دستور داده‌ام تمامی عاملان و باعث این عوامل عزل شوند.

فتاح تاکید کرد: چنین رفتارهایی خلاف فرهنگ ماست و باید از مردم به خاطر چنین رفتاری عذرخواهی کنم زیرا این رفتار به اعتماد عمومی لطمه می‌زند این در حالی است که همواره در کمیته امداد، امدادرسانی با عزت و اکرام را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و امیدواریم هیچ‌گاه شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

به گزارش ایسنا، رییس کمیته امداد امام خمینی همچنین در این مراسم ضمن ابراز نگرانی از مرگ علی دادمان اظهار کرد: برای نخستین بار در عمرم نتوانستم در جمعه گذشته به راهپیمایی روز قدس بروم.

فتاح همچنین به سختی‌های مسوولیت‌های خود اشاره کرد و گفت: به مسوولیت خود اشاره می‌کنم و از وقتی این مسوولیت را برعهده گرفتم، بیچاره شده‌ام، زیرا این وادی، وادی بلا و وادی عجیبی است و خوشا به حال تمام کسانی که در این وادی بلا هستند.

وی همچنین تاکید کرد: کمک به خیرین بالاترین عبادت است و به نماز، روزه، حج و سایر عبادت‌ها طعنه می‌زند.

رییس کمیته امداد در ادامه ضمن تاکید بر آنکه اساس کار کمیته امداد نیکوکاری و ثواب است، گفت: در حال حاضر تعداد خیرین در کشور افزایش یافته و امیدواریم این روند در کشور ادامه پیدا کند.

فتاح همچنین به برخی از نقاط به شدت محروم کشور اشاره کرد و گفت: این مردم‌داری نیست که با وجود این همه سال پس از انقلاب باز هم نقاطی به شدت محروم در کشور داشته باشیم. آیا ما در کشور ندار بودیم؟ نفت نداشتیم؟ آیا ذره‌ای از ثروت کشور به این مناطق محروم تعلق نمی‌گیرد؟.

وی ادامه داد: باید مناطق محروم کشور را بسازیم زیرا وجود چنین مناطقی در کشور خلاف مردم داری است.

رییس کمیته امداد امام خمینی ضمن بیان آنکه اقتصاد کشور نباید فقرآفرین باشد، خاطرنشان کرد: رکود و تورم، مخصوص این دولت نیست و همیشه در کشور بوده است و این در حالی است که برای از بین بردن فقر و ایجاد توسعه باید رکود و تورم را از بین برده اوضاع را تغییر بدهیم.

در این مراسم علاوه بر اهدای نشان والی به برخی از حامیان کشور، مراسم گلریزان برای تهیه مسکن یکی از فرزندان طرح محسنین کمیته امداد امام خمینی (ره) که در شرایط نامساعدی است انجام و 100 میلیون تومان به منظور خرید مسکن برای خانواده این کودک در منطقه نظر آباد جمع آوری شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۰
حمید
|
Netherlands
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
18
آموزش بدید نه مردمو بدبخت کنید شما هم مسئولید همه مسئولیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
3
رشد غیر طبیعی موسسه های خیریه و نبودن هماهنگی بین بهزیستی و کمیته و اینکه کار امداد یک کار تخصص مدد کاری اکادمی ومنطقی اسیت ، نه یک کار عاطفه افزون کن مدد جو و........
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
14
من با آقاي فتاح هم فکر نيستم اما به خاطر عذرخواهيش انسان بايد تمام قد بايستد زير واقعا از ته دل عذرخواهي کرد خسته نباشي برادر
پاسخ ها
مهدی
| - |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
حالا مثلا تو همفکر هم باشی یا گیریم نباشی چه تاثیری به حال مردم داره؟؟؟
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
لااقل وجودشو داشت عذر خواهی کنه بقیه که طلبکار هم میشن.
خدا کمکت کنه که سرافراز از این مسولیت بیای بیرون
سقراط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
4
3
این بساط فرهنگ گدا پروری را جمع کنید.
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
1
از کوزه ..........
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
2
0
اتفاقا تا فقیر نباشی هیچی نمیفهمی .
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
0
مگر فقط همین باغملک چنین کاری کرد سراسر کشور همینطوری است لیستهای افطاری دارای محل انگشت یا امضا می باشند اگر هم گرفته نشود کارمند خطاکار محسوب می شود حالا که هم گرفته هم خاطی محسوب می شود تکلیف چیست
ناشناس
|
Afghanistan
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
0
اقای فتاح همون وزیر نیرونیست؟پس چطوررییس کمیته امدادشده.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین