کد خبر: ۳۷۹۷۰
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۸۴ - ۱۰:۰۹

احمدي نژاد: متحجران كساني هستند كه سعادت خود را در وابستگي به فراعنه امروز مي‌جويند

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش دفتر امور رسانه‌هاي رياست جمهوري رئيس جمهور با اشاره به اهميت و جايگاه عيد غدير خم، تصريح كرد:بشريت نيازمند و تشنه فرهنگ غدير است و همه مشكلات و مصائب انسان ناشي از غفلت و نافرماني از مسأله غدير است.
وي گفت:غدير حادثه‌اي محدود در زمان و مكان نيست،‌بلكه تجلي حقيقت بود و امروز و در عصر حاضر هم بايد بدنبال تجلي آن در زندگي ابناي بشر باشيم. 

احمدي نژاد با اشاره به اين سخن امام خميني كه انسان امروز تشنه اسلام ناب محمدي است گفت:‌امروز بايد توجه همه ملت‌هاي جهان را بسوي تجلي غدير در قرن بيست و يكم يعني امام عصر جلب كرد. 

وي لزوم توجه به قطب عالم امكان حضرت ولي عصر (عج) را براي رفع آلام و مشكلات بشر ضروري خواند و با اشاره به عشق موجود در مردم نسبت به حضرت وليعصر (عج) گفت: اين دولت با افتخار و با فرياد بلند اعلام مي‌كند كه عاشق و منتظر آن امام بزرگوار است و راه نجات بشريت را حاكميت امام عصر (عج)‌مي‌داند. 

احمدي نژاد عشق امروز مردم ايران به ولايت فقيه و رهبري را در ادامه خط اتصال به وجود حضرت ولي عصر (عج) توصيف كرد و گفت‌:توجه به فرهنگ غدير توجه به همه نيكي‌ها و آرمان‌هاست،چرا كه امام عصر منشاء‌ و واسطه فيض الهي و مفهوم دهنده به اعمال عبادي است. 

احمدي نژاد افزود:‌جامعه بايد به سوي انسان كامل يعني امام عصر (عج) حركت كند،‌كساني كه فكر مي‌كنند جامعه را بايد ساكن و ساكت نگه داشت و حكومت را به اين سمت نبايد جهت داد در تحجر گرفتارند. 

رئيس جمهور با قدرداني از برنامه‌ها و زحمات هيأت امناي بنياد بين‌المللي غدير و همه دوستداران اين فرهنگ گفت‌: دشمنان اسلام در منطقه براي بدل زدن به حكومت جهاني اسلامي،‌نقشه‌هاي خاصي را دنبال مي‌كنند كه نبايد از آنها غفلت كرد. 

وي افزود:‌متحجران كساني هستند كه سعادت خود را در وابستگي به فراعنه امروز جهان مي‌جويند نه آنان كه به فرداي زيباي عدالت و مهرورزي و كمال عقل و خرد در پناه انسان كامل معتقدند و در اين راه حركت مي‌كنند. 

رئيس جمهور با اشاره به اصول و شعارهاي مطرح شده از سوي دولت مبني بر عدالت گستري، مهرورزي، خدمت به مردم و نيز تعالي مادي و معنوي كشور، آنها را برخاسته از فرهنگ غدير دانست و افزود: ‌دولت وظيفه خود مي‌داند در مسير ترويج و تحكيم فرهنگ غدير تلاش كند. 

پيش از سخنان رئيس جمهور محمد نبي حبيبي قائم مقام دبير كل بنياد بين‌المللي غدير گزارشي از چگونگي شكل‌گيري، برنامه و اهداف اين بنياد ارائه كرد. 

وي با اشاره به ابعاد مختلف فرهنگ غدير، تلاش براي رفع شبهات و توطئه‌ها عليه ماجراي غدير و نيز جلوگيري از تحكيم و تعميق فرهنگ غدير را خاطرنشان كرد و گفت: دشمن امروز بيش از هر زمان ديگر بعد حكومتي فرهنگ غدير را نشانه گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین