کد خبر: ۳۸۳۱۲
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۸۴ - ۱۹:۵۷

وقتی که آش شور می شود

آفتاب‌‌نیوز :

وضعیتی که به وجود آمده و آنچه در پس پرده می گذرد از مواردی است که باید عده ای در ارتباط با آن پاسخگو باشند. در این رابطه نماینده ارومیه در مجلس می گوید: اخیرا در سطح مدیریتی کشور کارهایی می شود که تهوع آور است و همه دنبال این هستند که سریعتر شکم هایشان را پر کنند و جامعه به حالت افسار گسیخته در آمده است.
عابد فتاحی، افزود: متاسفانه جامعه ایران به جامعه ای شعارزده تبدیل شده و باید این شعارها را کمرنگ کرد.
وی افزود: در حقیقت رواج این شعارهای غلط و بی اساس نتیجه ای جز در هم کوبیدن جامعه ندارد. فتاحی گفت: چرا باید در جامعه ما خانواده ها با نگرانی فرزندانشان را به مدارس بفرستند؟ چرا باید در جامعه ما شمار معتادان از افغانستان به عنوان منبع تولید مواد مخدر بالاتر باشد و دلال بازی به عنوان یک شغل پر زرق و برق طبقه متوسط جامعه را ببلعد؟ تمامی این مشکلات ناشی از شعار زدگی جامعه به جای عمل گرایی است.
وی ادامه داد: مشاهده می شود که همواره به عناوین مختلف نظیر هفته کشاورزی، هفته دولت، هفته دانش آموز، هفته زن، هفته مرد، و . . . با انواع پرده و پارچه نویسی در خیابان ها هزینه های سنگینی را هدر می دهند.
فتاحی اضافه کرد: این در حالی است که اگر همین سرمایه ها صرف مردم فقیر شود، هیچ جوانی بدون شغل و هیچ خانواده ای بدون مسکن نخواهد بود.
وی افزود: متاسفانه تمام در و دیوارهای مملکت ما پارچه نویسی است، در حالی که هیچ کجای دنیا چنین مساله ای مشاهده نمی شود و تبلیغ مسائلی شود که اصلا نسبت به آنها اعتقادی در جامعه وجود ندارد.
وی اضافه کرد: همه مردم می دانند که این شعارها برای آنها نان و آب نمی شود و برای مردم شغل و آینده و آبرو نمی شود.
فتاحی با انتقاد از اینکه در کشور ما زندگی به جنگ بقا تبدیل شده است، گفت: مگر ایران نسبت به دنیا چه کم دارد که به لحاظ شخصیتی باید اینقدر افول کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین