کد خبر: ۳۸۳۷۲۰
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷

رويكرد جديد بانک صادرات ارتقاي كيفيت خدمات بانكداری الكترونيكی

در راستاي توسعه خدمات بانكداري نوين و فراهم كردن شرايط مطلوبتر براي كاربران خدمات متنوع الكترونيكي بانك صادرات ايران، تمهيدات لازم انديشيده شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران، در همين راستا و با توجه به سياست هاي راهبردي و تاكيد مدير عامل اين بانك، هماهنگي هاي لازم براي تقويت زير ساخت ها و تعميم و توسعه سامانه همبانك صادرات ايران به عمل آمده است كه نتايج آن در آينده نزديك هويدا خواهد شد. 

بر پايه اين گزارش بانك صادرات ايران تلاش وافري براي ارتقاي كمي و كيفي خدمات الكترونيكي همراه با گسترش دامنه خدمات به اجرا درآورده است كه هم اكنون ضمن بررسي بازخوردها درصدد افزايش كيفي و تحقق رضايتمندي بيش از پيش مشتريان مي باشد.

 همچنين با هدف تسهيل بيشتر در خدمات بانكداري نوين امكان دریافت رمز یکبار مصرف جهت ورود به سامانه اینترنت بانک سپهر وتولید امضاء دیجیتال (OTP) را فراهم كرد كه با استفاده از این خدمت هموطنان می توانند با شماره گیری #٧١٩* و انتخاب گزینهOTP، رمز یکبار مصرف یا امضای دیجیتال جهت ورود به سامانه اینترنت بانک سپهر رمزدریافت نمايند.

در راستاي تامين نياز دارندگان تلفن هاي همراه هوشمند مشتریان این بانک که دارای سیم کارت هاي اپراتورهاي مختلف می باشند در سراسر کشور می توانند با شماره گیری #٧١٩* از خدمات ussd این بانک شامل: مانده کارت، سه گردش آخر کارت، خرید شارژ سیم کارت اعتباری، پرداخت قبوض و مدیریت کارت‌ها آسان تر و سریع تر از سایر درگاهها بهره مند گردند. به نحوی که استفاده از این سامانه علاوه بر سرعت و دقت بالاتر از رفت و آمدهای غیر ضروری در وقت صرفه جویی می کند.
آمار و گزارش هاي دريافتي بيانگر افزايش چشمگير استقبال مشتريان از خدمات الكترونيكي بانك صادرات ايران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین