کد خبر: ۳۸۵۵۵۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲

قلعه‌نویی به نشست نیامد/مربی پرتغالی تراکتور: بازی سختی با نفت آبادان داریم

مربی پرتغالی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: به آبادان آمده‌ایم و دست خالی به تبریز برنمی‌گردیم.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، میگوئل تکسیرا در نشست پیش از بازی با نفت آبادان در ابتدا درخصوص عدم حضور امیر قلعه‌نویی در این نشست اظهار کرد: زمانی که به اینجا آمدیم آقای قلعه‌نویی به خاطر دینی که به شهدا داشتند، جهت ادای احترام به آن‌ها عازم شلمچه شدند و وقتی هم به آبادان آمدند به دلیل همزمانی زمان این نشست با زمان تمرین‌مان نتوانستند در نشست حضور پیدا کنند که بابت این موضوع عذرخواهی کردند. البته او فردا در نشست بعد از بازی شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: می‌دانیم که بازی سختی با نفت آبادان داریم نه به خاطر اینکه هوا گرم است بلکه به خاطر قابلیت تیم نفت آبادان این گونه می‌گویم.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی عنوان کرد: هدف ما کسب سه امتیاز این بازی است و در کل امسال هدف‌مان این است که از تمام موانع بگذریم و بازی‌ها را ببریم.

وی ادامه داد: نفت آبادان بازیکنانی دارد که از قابلیت‌های بالایی برخوردار هستند. همچنین این تیم از هواداران بسیار خوبی نیز برخوردار است.

تکسیرا بیان کرد: ما در بازی فردا مهدی شریفی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و باید بگویم ما به آبادان آمده‌ایم و نمی‌خواهیم دست خالی به تبریز برگردیم و سه امتیاز این بازی را می‌خواهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین