کد خبر: ۳۸۶۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹

برای نخستین بار یک نماینده جمهوریخواه می گوید به کلینتون رای خواهد داد

یک نماینده جمهوریخواه مجلس امریکا می گوید حاضر نیست فقط به نفی و انتقاد از اظهارات دونالد ترامپ نامزد حزب خود اکتفا کند و ترجیح می دهد در انتخابات نوامبر امسال بجای او به هیلاری کلینتون رای بدهد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، ریچارد هانا نماینده جمهوریخواه ایالت نیویورک در سرمقاله ای که روز سه شنبه در یکی از نشریات این ایالت منتشر شد نوشت:برای من کافی نیست که فقط اظهارات او(ترامپ) را تقبیح کنم.او برای خدمت به این حزب صلاحیت ندارد و قادر به رهبری کشور هم نخواهد بود.

این سیاستمدار آمریکایی که تا کنون سه دوره نمایندگی ایالت نیویورک در کنگره آمریکا را ازطرف جمهوریخواهان بعهده داشته قبلا نیز بصراحت گفته بود هرگز قادر نخواهد بود از شخصیتی مثل ترامپ حمایت کند.

هانا در ادامه نوشته است که از نظر او کلینتون ممکن است مشکلات و نارسایی هایی داشته باشد که بسته به زاویه دید افراد ممکن است به نظر کوچک یا بزرگ برسند اما او(کلینتون) همیشه بخاطر اهدافی بزرگتر از خودش مبارزه و ایستادگی کرده است.

وی که پیش از این گفته بود تصمیم دارد در پایان این دوره از نمایندگی خود را بازنشسته کند گفته است اعتقاد داشته و خواهد داشت که عشق به کشورش بمراتب با اهمیت تر از تعلقات حزبی و یا بردو باخت در رقابت های سیاسی است و تاکید کرده است که به نظر او هیلاری کلینتون قادر به رهبری این کشور خواهد بود و به همین دلیل او با قاطعیت به او رای خواهد داد.

هانا در نهایت نوشته است که برخورد و توجه سیاستمداران آمریکایی به خشم مردم این کشور و نیاز به بازسازی آمریکا به راه حل های پیچیده توام با تجربه و تعادل و آگاهی نیازمند است و نه به شعار های پیش پا افتاده که بذر نومیدی و ترس ونفرت را در میان مردم بپراکند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین