کد خبر: ۳۸۶۲۵۲
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

وزارت راه و شهرسازی جزییات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی حدفاصل روزهای ۱۳ الی ۱۶ مردادماه سال ۱۳۹۵ را اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، براساس اطلاعات ارائه شده از سوی این وزارتخانه از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه الی ساعت دو بامداد روز شنبه تردد انواع موتورسیکلت در محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

همچنین در محور کندوان تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه الی دو بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام پلیس از ساعت ۱۷:۳۰ همان روز الی دو بامداد از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

وسائل حمل‌ونقلی سنگین نیز در سه محور شمالی محدودیت‌هایی خواهند داشت براین اساس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج – چالوس ممنوع است. در محور هراز نیز در کنار ممنوعیت تردد تریلر، تردد کامیون و کامیونت‌ها نیز به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی ممنوع خواهد بود.

در محور فیروزکوه نیز تنها تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی اجازه تردد در محور تهران به قائمشهر و بالعکس را خواهند داشت.

وزارت راه و شهرسازی پنج محور را نیز به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرده که براین اساس محور رودان به بندرعباس، سی‌سخت به بیده، دهلران به اندیمشک، اولنگ به شاهرود و سیرجان به نوکهن ترددی نخواهند داشت.

همچنین برخی محورها در حاشیه استان تهران به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای محدودیت ترافیکی خواهند داشت. براین اساس محورهای فیروزکوه – هراز – آزادراه کرج – قزوین و محور کرج – چالوس در برخی نقاط با محدودیت‌های ترافیکی به دلیل عملیات جاده‌ای روبه‌رو خواهند بود.

براساس اطلاعات ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی در ۲۴ ساعت گذشته همچنان آزادراه کرج به تهران با ثبت بیش از ۱۲۹ هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده کشور بوده و پس از آن به ترتیب آزادراه تهران – کرج، قزوین – کرج، کرج – قزوین و تهران – پاکدشت قرار داشته‌اند و پس از آنها نیز محورهای ارتباطی تهران با شهریار و ساوه قرار گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین