کد خبر: ۳۸۸۲۴۸
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

پیشرفت‌های چشمگیر 3 کشور آسیایی

رشد اقتصادی هشت درصدی برای ایران در حالی برنامه‌ریزی شده است که بخش صنعت که همواره نقش تعیین‌کننده در میزان رشد اقتصادی داشته است، یا تعمیق رکود در سال گذشته عقب‌گرد داشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
در طی سال‌های اخیر با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در جهان، ما تصمیم گرفتیم تا میزان پیشرفت سه کشور مهم، پرگردشگر و بسیار محبوب دنیا را در سه دیدگاه متفاوت با یکدیگر مقایسه کنیم.

امارات متحده عربی و پیشرفت‌های دبی

می‌توان گفت امارات متحده عربی بخشی از سرمایه خود را مدیون جاذبه های توریستی و پیشرفت دبی در طی سال های اخیر است. هنگامی که شما به دبی میروید، شکوه در هرجایی معانی خاص خود را دارد که پرجمعیت ترین و موفق ترین شهر امارات متحده عربی است. این شهر موفقترین مرکز مالی خاورمیانه است و یکی از پایتختهای جهان برای سرمایه‌گذاری است. با خرید بلیط هواپیما دبی از سایت تریپ می‌توانید با هزینه‌ای به صرفه و معقول به این شهر دیدنی و مدرن سفر کنید. گاهی می‌گویند دبی یک کشور است، اما اینطور نیست و دبی یک شهر در کشور امارات متحده عربی است. مثلا در آمریکا بزرگی و ابعاد نماد شکوه و لوکس بودن است ولی در دبی معنی واقعی با شکوه را خواهید فهمید. از بسیاری ابرخودروهای لوکس گرفته، تا بلندترین برج دنیا و البته گران‌ترین هتل‌های جهان، همه و همه تصویری دور از ذهن و باور از نمادهای زندگی لوکس و لاکچری در این شهر به نمایش می‌آورند. تور دبی، یکی از محبوب‌ترین تورهای گردشگری دنیا و مهم‌ترین مقصد گردشگری مسافران امارات متحده‌ی عربی است. زیرا برای ایرانیان نیز بهترین مقصد برای سفر نوروزی است. داخل دبی، در کمترین زمان و با کمترین فاصله‌ی مکانی، می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری متعدد دیدن کنید. طوری که تنها دو روز زمان کافی است تا اکثر جاذبه‌های بزرگ و مهم دبی را ببینید و لذت ببرید. دبی شهری است که در آن سنت و مدرنیته در کنار هم قرار گرفته‌اند و این شهر ترکیبی از فرهنگ‌‌های متفاوت است. دبی، پرجمعیت‌ترین شهر امارت، شهری پرآوازه و محبوب سالانه تعداد بیشماری توریست را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند. دبی، با امکان تفریحی و گردشی مختلف، متنوع‌ترین‌ها را با برای گردشگران فراهم می‌کند، از سافاری در بیابان‌های داغ تا اسکی، تفریحات آبی و حمام آفتاب در ساحل آرام و زیبای جمیرا همه تنها بخشی از جاذبه‌های گردشگری دبی است. این شهر کوچک است و مدرن بودن به تنهایی جذابیت چندین کشور را در خود جای داده و چکیده‌ای از تمام ملل‌های دنیا را مشاهده خواهید کرد، با سفرتور دبی لذت سفر به چندین کشور را تجربه خواهید کرد و در این شهر شگفت‌انگیز از بهترین‌ها و مدرنترین‌ها در فضایی متفاوت لذت می‌برید. جالب است که بدانید همه جذابیت های دبی، از جنگل بارانی در دل صحرا تا پیست اسکی، قایق‌های کف شیشه‌ای، جزیره‌های مصنوعی، آکواریوم‌های آبی غول‌پیکر و تونل‌های آکواریوم با 140 گونه‌ی آبزیان و همه و همه ساخت دست بشر است که این شهر را در کمتر از 200 سال به قطب بازرگانی منطقه و همچنین مقصدی تفریحی بی‌مثال برای گردشگران تبدیل کرده است. مشهور بودن شهر دبی به دلیل مدرن بودن و داشتن امکانات تفریحی فراوان در دنیا پیچیده است. شهری که بلندترین سازه‌های دست بشر با آخرین تکنولوژی روز دنیا در آنجا ساخته شده‌اند. اگر عاشق قدم زدن کنار دریا و لذت بردن از آفتاب هستید یا می‌خواهید رانندگی در تپه‌های صحرا ا تجربه کنید یا حتی پرسه زدن در لوکس‌ترین فروشگاه‌‌های دنیا شما را خوشحال می‌کند، دبی را برای سفر انتخاب کنید، چرا که دبی شهری استثنایی است که همیشه سورپرایزی برای گردشگرانش فراهم می‌کند. برای رزرو اینترنتی هتل‌های دبی می‌توانید به سایت تریپ مراجعه نمایید.

پیشرفت‌های چشمگیر 3 کشور آسیایی
 
از جاذبه‌های دبی معرفی می‌کنیم که تمامی ‌ترین‌های دنیا مانند بلندترین ساختمان جهان، گران‌ترین هتل دنیا و زیباترین جزایر مصنوعی را در دبی قرار گرفته است. از بهترین مکان های گردشگری و اماکن دیدنی و تفریحی دبی می توان به چشمه دبی، جزایر جهانی یا مجمع الجزایر، آبنمای دبی، پارک آبی ویلد وادی، پارک صفا، مشرف نشنال پارک، باغ پروانه دبی، موزه شعر العقیلی، مسجد الفاروق عمر بن الخطاب، امارات تاورز، موزه نافی، موزه معماری سنتی، مسجد جمیرا، خانه شیخ سعید، پارک خور، موزه دبی، پالم جمیرا، برج العرب و پارک آبی، آب نمای دبی، برج خلیفه، اسکله‌ی ابرا، سافاری بیابانی، باشگاه گلف امارات، پیست اسکی دبی، آکواریوم دبی، مال‌های دبی می‌توان اشاره کرد. 

تایلند و پشرفت‌های آن در قرن 21

تایلند یکی از کشور های آسیا محسوب می شود و شمال تایلند، کوهستانی با جنگل‌های سبز و زمستان‌های کمی سرد و بلندترین قله‌ این کشور به نام دوی‌ اینتانون و در مرکز آن رودخانه چائوپرایا قرار گرفته که به خلیج تایلند وصل می‌شود و از حاصل‌‌خیزترین مناطق رشد میوه و برنج در جهان محسوب می شود. جنوب تایلند، منطقه‌ای کم‌عرض است که به شبه جزیره مالزی منتهی می‌شود و سواحل زیبای جزیره‌های آن، محل آرامی برای استراحتگاه‌های تابستانی است. یکی از مهم‌ترین بنادر ماهیگیری شرق آسیا هم در ‌این منطقه واقع شده است. اقتصاد تایلند اخیرا پیشرفت زیادی داشته است که به شدت وابسته به صادرات است و صادرکنندگان مسئول بیش از دو سوم تولید ناخالص داخلی هستند. هدف مرکز طراحی و توسعه شهر تایلند بازیافت و توسعه محدوده‌های شهری به دلیل ‌ایجاد فضاهای سالم در شهرهای ‌این کشور زیبا است. از سال ۲۰۰۰ به بعد، این کشور در زمینه ی مسایل مسکن و برنامه‌ریزی، نگرانی‌های عمده‌ای برای زیرساخت‌ های پروژه ‌های سرمایه‌گذاری داشته است. همچنین ایجاد بانک های مردمی، برنامه وان تامبون وان پروداکت، صندوق جامعه شهری و روستایی، برنامه تبدیل دارایی‌ها به سهام، مراکز آموزش شغلی در بانکوک پیشرفت های بسیاری در این کشور داشته است. جهت مشاهده قیمت بلیط هواپیما بانکوک می توانید به وبسایت رسمی تریپ مراجعه نمایید.

پیشرفت‌های چشمگیر 3 کشور آسیایی
 
مالزی پس از سال 2001

مالزی یکی از کشور های قاره ی آسیا است و با وجود پیشرفت هایی که در زمان های اخیر کرده است مورد توجه همه قرار گرفته است. کشوری با مساحت 320000 می باشد که اکثر مردمان آن به کشاورزی در مزارع موز، آناناس وکائوچو و یا صید ماهی مشغول هستند و تا قبل از سال 1981 اکثراً در روستاها و جنگلها و در پائین ترین سطح امکانات زندگیشان را به سر می‌بردند و درآمد هر یک از مردم این کشور، کمتر از 100 دلار بود و مناقشات و جنگهای مذهبی ناشی از وجود 18 دین و مذهب و نژاد،  این کشور را نا امن کرده بود . شخصی به عنوان هدیه برای مالزی به نام مهاتیر محمد که همه ی جهان اورا میشناسند آمد و مالزی را  از سال 2001 به بعد به یک کشور پررونق و زیبا تبدیل کرد و آن را از همه ی مشکلات اقتصادی و اجتماعی رها کرد. برای خرید و یا رزرو بلیط هواپیما کوالالامپور می توانید با همکاران ما در آژانس تریپ تماس حاصل فرمایید.

پیشرفت‌های چشمگیر 3 کشور آسیایی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین