کد خبر: ۳۸۹۰۸۷
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از مدیریت و شعب بانک در استان کهگیلویه وبویراحمد

دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی ، روز یکشنبه 24 مرداد هم زمان با سفر رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان کهگیلویه وبویراحمد از مدیریت و شعب بانک در این استان بازدید و با همکاران از نزدیک گفتگو کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد، دکتر شهیدزاده در این سفر از شعب مرکزی یاسوج ، سازمان تعاون ، سی سخت و زاگرس بازدید و ضمن بررسی عملکرد شعب با همکاران و رؤسای این شعب دیدار و گفتگو کرد.

وی همچنین در دیدار با مدیر استان و معاونان ضمن بیان راهکارهای عملی برای ارتقای عملکرد شعب، ,هدف  از طرح ها و خدمات بانک کشاورزی را جمع آوری منابع ارزان قیمت و تزریق این منابع به بخش کشاورزی دانست و تاکید کرد: رؤسای شعب به منظور تحقق برنامه های اجرایی اقتصاد مقاومتی ، توجه ویژه ای به جمع آوری منابع ارزان قیمت ، قیمت تمام شده پول ، ریسک اعتباری و ضریب خوداتکایی مالی داشته باشند.

بر اساس این گزارش، هم زمان با سفر رئیس جمهور و هیات همراه به استان کهگیلویه وبویراحمد ،طرح های بذور اصلاح شده  2000 تنی ، لیمو عمانی 200 تنی ، روغن زیتون 100 تنی و پرورش ماهی 120 تنی توسط بانک کشاورزی افتتاح شدند.

این گزارش می افزاید دکتر شهیدزاده در این سفر همراه با کاروان تدبیر و امید ضمن شرکت در جلسه شورای هماهنگی بانک ها و کارگروه سرمایه گذاری و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد، آمادگی بانک کشاورزی را برای حمایت از تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی اعلام کرد.

شایان ذکر است مهندس داور ماهیکار عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در این سفر دکتر شهید زاده را همراهی می کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین