کد خبر: ۳۸۹۴۱۵
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴

استاندار کرمانشاه: 4 فرد کشته شده در درگیری کرمانشاه عضو داعش هستند

4 عضو گروهک تروریستی – تکفیری داعش در درگیری با نیروهای اطلاعاتی و امنیتی استان کرمانشاه به هلاکت رسیدند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش صدا و سیما، استاندار کرمانشاه گفت: به دنبال کار متمرکز و ومنسجم اطلاعاتی که توسط مأموران وظیفه شناس وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی صورت گرفت تیم 10 نفره گروهک تکفیری – تروریستی داعش که قصد انجام عملیات تروریستی در کشور را داشتند، منهدم شد.

اسدالله رازانی با بیان اینکه تمام حرکات این تیم که در نقاط و شهرهای مختلف استان پراکنده بودند زیر نظر بود، افزود: در جلسه دیروز شورای تأمین استان به این نتیجه رسیدیم تا قبل از اینکه این افراد موفق به انجام عملیات تروریستی در استان شوند کار برخورد با این تیم  کلید بخورد و ابتدا در یکی از شهرهای غربی استان این تیم مورد ضربه قرار گرفت و یک نفر از اعضای گروه که از عناصر مؤثر گروهک تکفیری داعش بود و جلیقه و کمربند انفجاری هم به همراه داشت در درگیری با نیروهای اطلاعاتی و امنیتی به هلاکت رسید و 6 نفر دیگر هم دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: با تلاش نیروهای اطلاعاتی مشخص شد اعضای باقیمانده این تیم در یکی از محلات شهر کرمانشاه نیز در یک خانه تیمی اجاره ای مستقر شده اند و تعدادی مهمات از جمله جلیقه و کمربندهای انفجاری به همراه دارند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه این خانه از دیشب تا صبح امروز زیر نظر بود، گفت: مأموران نیروی انتظامی در هماهنگی کامل با دستگاه های اطلاعاتی وارد عمل شدند و بامداد امروز موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه افراد باقیمانده این تیم را که 3 نفر بودند به هلاکت برسانند.

رازانی خاطرنشان کرد: این عملیات با هماهنگی دقیق در شورای تأمین استان و حضور و کنترل دقیق و به موقع دستگاههای اطلاعاتی، نیروی انتظامی و هماهنگی با دستگاه قضایی صورت گرفت تا این عملیات در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی انجام شود و تیم به صورت کامل متلاشی گردد.

رازانی همچنین اهداف عملیاتی این گروهک را استانهای مرکزی کشور دانست و گفت: تفکر داعشی رحم و مروت ندارد و توجهی به مبانی انسانیت ندارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین