کد خبر: ۳۸۹۴۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری: احمدی‌نژاد با رهبری زاویه دارد

یک عضو جبهه پایداری می‌گوید: با احمدی‌نژاد ارتباطی نداریم، بنده هم بی‌خبر هستم. در جلسات خصوصی ایشان هم شرکت نمی‌کنیم. ارتباط ما از زمان شکل‌گیری حلقه انحرافی قطع شده و مدت‌هاست جدا شده‌ایم.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش فرهیختگان، حمید متقی‌فر عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در این گفتگو مواضع تشکل متبوعش را درباره حمایت از احمدی‌نژاد و مواضع آیت‌الله مصباح یزدی پدر معنوی این جبهه تشریح کرد که بخش هایی از آن را در ادامه بخوانید؛ جلسات انتخاباتی جبهه پایداری آغاز شده است؟
هنوز جلسات انتخاباتی نداشته‌ایم اما همچنان جلسات‌مان پابرجا است، جلساتی گفتمانی که پنج‌شنبه‌ها در دفتر تهران برگزار می‌شد اما به خاطر جمعیت زیاد در حسینیه شهدای دوکوهه برگزار خواهد شد. در این جلسات هم به تبیین مواضع رهبری می‌پردازیم.

به نظر می‌رسد احمدی‌نژاد فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده، چقدر محتمل است احمدی‌نژاد از گزینه‌های پایداری‌ها برای انتخابات 96 باشد؟

با احمدی‌نژاد ارتباطی نداریم، بنده هم بی‌خبر هستم. در جلسات خصوصی ایشان هم شرکت نمی‌کنیم. ارتباط ما از زمان شکل‌گیری حلقه انحرافی قطع شده و مدت‌هاست جدا شده‌ایم. به نظر من کسانی که دائما سعی می‌کنند ما را در ارتباط با احمدی‌نژاد نشان دهند برنامه‌هایی طراحی کرده‌اند تا ما را تخریب کنند. ما خط احمدی‌نژاد را قبول نداریم. تا زمانی که احمدی‌نژاد از خط خود کوتاه نیاید و زاویه خود با مقام معظم رهبری را از بین نبرد با او کاری نداریم. اختلافات ما با او جدی است.

شما از همراهان و حامیان احمدی‌نژاد بوده‌اید و همچنان برخی چهره‌های سیاسی منتسب به تشکل شما با احمدی‌نژاد دیدار و در جلسات او شرکت می‌کنند؟

از ابتدا هم جدا بودیم. از ابتدای تشکیل دولت طرز فکر و خط مشی او با ما متفاوت بود چراکه خط فکری او با اسلام و ولایت سازگار نیست. این حرف‌ها آب به آسیاب دشمن ریختن است. این افرادی هم که با احمدی‌نژاد جلسه دارند عضو رسمی ما نیستند. مثلا کوچک‌زاده که با احمدی‌نژاد در ارتباط است و به جلسات می‌رود عضو پایداری نیست. ایشان هم آدم خوبی است هیچ سندی وجود ندارد که اعضای ما با احمدی‌نژاد نشست و برخاست می‌کنند یا به جلسات او می‌روند.

به هر حال این افراد با شما در تعامل و مراوده هستند و حتی اگر عضو تشکیلات شما نباشند به صورت غیر رسمی به تفکر سیاسی شما نزدیکند. مثلا بعد از نوروز 95 چهره‌هایی مثل حسینیان، کوچک زاده، آقاتهرانی و... به دیدار احمدی‌نژاد رفتند.
آقاتهرانی نرفت. آقاتهرانی اصلا با احمدی‌نژاد دیدار ندارد.

خبرهایی مبنی‌بر دیدارهای دوباره با آقای مصباح شنیده می‌شود، تاکنون دیداری با احمدی‌نژاد داشته‌اند؟
آقای مصباح زاویه با احمدی‌نژاد و حلقه انحرافی را صراحتا و بارها اعلام کرد و گفت احمدی‌نژاد مورد تایید ما نیست. حتی اعلام کردند که خط فراماسونری در دولت پیدا شده است. من به شما اطمینان می‌دهم که هیچ ارتباط و دیداری نبوده و نیست.

اگر باقی اصولگرایان روی گزینه احمدی‌نژاد ائتلاف کنند شما تن به این ائتلاف می‌دهید؟
ما خودمان شاخص داریم. شخص مدنظر ما باید تابع ولایت باشد در این صورت ائتلاف فراگیر اتفاق می‌افتد. اما ما به احمدی‌نژاد نزدیک شدنی نیستیم همان‌طور که با اصلاح‌طلبان نمی‌توانیم ائتلاف کنیم. البته اگر احمدی‌نژاد مشکلات تفکری خود را اصلاح کند و از مشایی جدا شود می‌توان اختلافات را حل کرد که این موضوع هم فعلا شدنی نیست. از لحاظ فلسفی محال نیست اما در این زمان اتفاق نمی‌افتد. ارتباط پایداری‌ها و آقای مصباح با احمدی‌نژاد در جهت تخریب ما است.

شنیده شده بود که احمدی‌نژاد درخواست ملاقات با آقای مصباح داشته، آیا این درخواست مورد پذیرش قرار گرفته است؟
دیدار‌ها پیش از اتمام دولت خاتمه پیدا کرد. شاید احمدی‌نژاد تمایل داشته باشد، اما آقای مصباح تمایلی به این دیدار ندارد.

با توجه به ارتباط حسنه جلیلی با آقای مصباح و رفت و آمدهای زیاد ممکن است پایداری‌ها باز هم جلیلی را به‌عنوان کاندیدای انتخابات معرفی کنند؟
جلیلی اصولگرای ارزشی است، با آقای مصباح هم دیدار و ارتباط دارد اما بحث انتخاباتی نیست. خیلی از اصولگرایان با آقای مصباح دیدار دارند. نبی حبیبی، حسین فدایی، علیرضا زاکانی، اسدالله بادامچیان، غلامعلی حدادعادل و خیلی دیگر از اصولگرایان به دیدار آقای مصباح می‌روند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
0
0
یکی یکی ازش اعلام برائت میکنند این دغل دوستان که میبینی ......
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین