کد خبر: ۳۹۰۱۰۶
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

وزیر ورزش: شکایت‌مان برای سلیمی نتیجه‌ای ندارد/تکواندو انتظارات را برآورده نکرد

وزیر ورزش و جوانان گفت: اثری که کیمیا علیزاده داشت بسیار ماندگار و تاثیرگذار خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
محمود گودرزی در حاشیه استقبال از تیم ملی وزنه‌برداری ایران بیان کرد:‌از سال‌های گذشته کشتی و وزنه‌برداری بیشترین مدال را برای ایران کسب می‌کردند اکنون نیز در المپیک ریو چنین اتفاقی افتاده است.اتفاقی که برای سلیمی افتاد، متاسفانه نشان داد که مدیران ورزشی جهان گاهی اوقات اجازه نمی‌دهند که یک کشور به طور کامل به حق خود برسد و مشکلاتی ایجاد می‌کنند. ما هم اینجا آمده‌ایم تا از سلیمی و دیگر وزنه‌برداران تشکر کنیم و بابت عملکرد آن‌ها خسته نباشید بگوییم.

وی افزود: امروز شاهد بودیم که کشتی توانست یک مدال طلا و یک برنز کسب کند. البته در تکواندو آنچه که مورد نظر بود محقق نشد اما کیمیا علیزاده اثری که داشت بسیار ماندگار خواهد بود و امیدوارم که تداوم داشته باشد.

به گزارش ایسنا، او درباره شکایت به مراجع قانونی نسبت به ناداوری که در حق بهداد سلیمی شد گفت‌: از دوستانم که در ریو هستند خواستم که از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند اما تا ا ین لحظه نتیجه‌ای نداشته و فکر هم نمی‌کنم نتیجه‌ای داشته باشد. شاید در نهایت مانند رییس فدراسیون جهانی اعلام موافقت کنند اما حاضر به برگرداندن نتایج نباشند.

گودرزی در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت ورزش پس از المپیک ریو انتقادات را می‌پذیرد گفت: بله اگر انتقادات منطقی باشد می‌پذیریم اما ما باید وضعیت را به سمتی ببریم که نتایج مطلوب‌تری بگیریم و من هم با چند نفر از افراد دانشگاهی و باتجربه صحبت کردم تا با کمک آن‌ها بتوانیم نتایجی که در المپیک به دست می‌آوریم را به ثبات برسانیم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه امید به مدال‌آوری در دو روز باقی مانده دارد گفت: بله، در دو وزن کشتی و تکواندو هنوز به کسب مدال امید داریم و امیدوارم که نتایج خوبی بگیریم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین