کد خبر: ۳۹۴۰۶۹
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴

داماش با سه گل برابر نفت نوین آبادان به پیروزی رسید

تیم داماش گیلان توانست با سه گل تیم نفت نوین آبادان را از پیش روی بردارد.
آفتاب‌‌نیوز :
عصر امروز دو تیم داماش گیلان و نفت نوین آبادان در ورزشگاه عضدی رشت به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر 0 به سود تیم داماش پایان رسید.

ترکیب تیم داماش گیلان:

به گزارش تسنیم، مجتبی فرهادی،  آرمین منفرد دوست، کنعان طاهرنژاد، ، محمد مختاری، احسان راستی، حسین نظیری، مسعود روزبهانی، هادی سهرابی، مجید هوتن( اسماعیل رمضانی پور از دقیقه 65)، حسن رمضانی( حامد اکبری پور از دقیقه 76) و علی یونسی( شروین بزرگ از دقیقه 20).

ترکیب تیم نفت نوین آبادان:

ماهان ستوده، حسین مختاری، سامان راق، مسعود بحرانی، عماد مهدی نسب( هادی دریس از دقیقه 77)، حسن پورآفریفا، مصطفی مهرابی، هومن معدونی، دانیال سلامیه(هادی منظمی از دقیقه 75)، رضا نفیمش، حمیدرضا موذنی.

گل: آرمین نفرد دوست دقیقه 18، شروین بزرگ دقیقه 50، هادی سهرابی دقیقه 72( داماش)

کارت زرد: کنعان طاهر نژاد، حمیدرضا موذنی، ماهان ستوده ( نفت)

شرح بازی:

نیمه اول: بازی با حملات  نه چندان مطمن دو تیم آغاز شد ولی این تیم داماش بود که توانست به گل دست یابد و بعد از این گل نیز تلاش خود را با ارسال از جناحین به سوی دروازه حریف ادامه داد اما این حملات نتیجه‌ای را برای این تیم در پی نداشت اما این تیم داماش بود که توانست بار دیگر به گل برسد و سومین گل بازی را وارد دروازه حریف کند تا بازی با همین سه گل به پایان برسد.

*علی یونسی در نیمه اول بازی به دلیل مصدومیت تعویض شد.

* تیم  نفت فقط با 4 بازیکن ذخیره به رشت آمد.

* در بین دو نیمه، تجلیلی از مدیر فنی تیم نفت نوین آبادان که سابقه حضور در تیم استقلال رشت را دارد توسط کادر مدیریتی داماش به عمل آمد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین