کد خبر: ۳۹۴۸۳۶
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷

پیروزی ملوانان دردقیقه 90

هفته ششم لیگ آزادگان با پیروزی ملوانان در دقیقه 90 و شکست یاران سرمربی اسبق این تیم شمالی همراه بود.
آفتاب‌‌نیوز :
درادامه رقابت های لیگ دسته یک کشور جام آزادگان دوتیم ملوان بندرانزلی و اکسین البرز در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف هم رفتند.

دراین دیدار برای ملوانان ایمان صادقی، صادق صادقی، فرزاد جعفری، مهیار زحمتکش، حامد نورمحمدی، سعید یوسف زاده، محمد آبشک، یاسر و پوریا غلامی، رضا اعتمادی و شاهین ثاقبی به میدان رفتند و برای تیم اکسین البرز سعید رازانی، میثم آقابابایی، اصغر نادعلی، مسیح زاهدی، بهنام عسگرخانی، محمود شفیعی، شاهین شفیعی، اصغر کریمی، اسماعیل فرهادی مجتبی زارعین و علی امیری همراهی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا بازی در یک هوای متبوع و آفتابی و درحضور بیش از سه هزار تماشاگر مشتاق و هوادار تیم ملوان بندرانزلی آغاز و دوتیم دررقابتی نفس گیر 90دقیقه به رقابتی سالم پرداختند.

تشویق فیروز کریمی از سوی هواداران ملوان بندرانزلی و استقبال بازیکنان از سرمربی اسبق خود از نکات قابل توجه این دیدار بود.

دوتیم بازی را هجومی آغاز کرده و اولین کارت زرد این دیدار در دقیقه 12 بازی نصیب شاهین شفیعی شد و در دقیقه 18 بازی نیز صحنه مشکوک به پنالتی درمحوطه جریمه میدان با برخورد توپ به دست مدافع تیم اکسین البرز به وقوع پیوست که عدم توجه داور میدان به این خطا، موجب اعتراض شدید هواداران ملوان شد.

دردقیقه پایانی نیمه اول سرمربی تیم ملوان بندرانزلی به دلیل حواشی رخ داده بر روی سکوهای تماشاگران به نشانه اعتراض زمین مسابقه را ترک و به رختکن رفت .

دوتیم درنیمه دوم بازی خود را از سرگرفته و رضا اعتمادی مهاجم تیم ملوان بندرانزلی دردقیقه 54دیدار به دلیل تمارض از داور بازی کرات زرد گرفت.

دردقیقه 69 بازی حسین شنانی جانشین یاسر وکیلی شد تا تعویض طلایی محمد مایلی کهن سرمربی ملوان بندرانزلی تنها گل این دیدار را به ثمربرساند.

حسین شنانی بازیکن تازه به میدان آمده ملوانان در دقیقه 90بازی توانست با استفاده از غفلت مدافعان و اشتباه دروازبان تیم اکسین تک گل سه امتیازی ملوانان را به ثمر رسانده و شادی را به اردوی تیم ملوان بندرانزلی بیاورد.

ملوان بندرانزلی با این پیروزی خانگی با کسب 11امتیاز از شش بازی درجایگاه ششم جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور جام آزادگان قرارگرفت و اکسین البرز همچنان با 12امتیاز از همین تعداد بازی و با تفاضل گل بهتر، صدرنشین جدول است.

ملوان بندرانزلی درادامه رقابتهای لیگ یک و ازهفته هفتم روز شنبه 27شهریور در سیرجان میهمان تیم گلگهر این شهر خواهد بود.

بندرانزلی در40کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین