کد خبر: ۳۹۴۹۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶

پیروزی تیم ملی ایران در اولین گام مقابل قطر

تیم ملی بسکتبال ایران در اولین مسابقه خود در رقابتهای بسکتبال فیبا آسیا چلنج موفق شد تیم ملی قطر را شکست بدهد.
آفتاب‌‌نیوز :
اولین دوره مسابقات فیبا آسیا چلنج که در ادامه برگزاری متوالی مسابقات کاپ آسیا و استانکوویچ در تقویم فیبا آسیا قرار گرفته و حکم اولین مرحله رقابت های انتخابی جهانی ٢٠١٩  را دارد، از امروز جمعه با حضور ١٢ تیم به میزبانی تهران و در سالن ١٢ هزار نفری آزادی آغاز شد. 

به گزارش مهر، تیم ملی بسکتبال که در گروه سوم این رقابت ها  با قطر و عراق همگروه است، نخستین دیدار خود را برابر قطر برگزار کرد و طی آن موفق به کسب پیروزی شد. ملی پوشان بسکتبال که در نیمه نخست دیدار برابر قطر صاحب برتری ٤٧ بر ٢٢ شدند، در نهایت این تیم را با نتیجه ٨١ بر ٤٩ متحمل شکست کردند.

نتیجه کامل دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و قطر به شرح زیر است:

ایران ٨١ - قطر٤٩
 (٢٥ بر ٧) (١٩ بر ١٥) (١١بر ١٤ ) (٢٣ بر ١٣)

تیم ملی بسکتبال در شرایطی اولین گام خود در مسابقات فیبا آسیا چلنج را محکم برداشت که حضور تماشاگران در سالن دوازه هزار نفری قابل توجه نبود، بهطوریکه اکثر صندلی های سالن خالی بود و تنها ظرفیت بخشی از سالن تکمیل شده بود.

«درک باورمن» سرمربی تیم ملی بسکتبال در جریان دیدار برابر قطر بیشتر بازیکنان را به بازی  فراخواند. آنها در جریان این دیدار، به راحتی با نفوذ به زیر سبد تیم حریف، نفوذ به کناره های زمین و با شوتزنی برای خود یا هم تیمی های شان موقعیت گلزنی ایجاد کردند و بازیکنان حریف که خیلی کند کار می کردند، کمتر اجازه کسب امتیاز دادند.

امروز و در چارچوب روز نخست مسابقات فیبا آسیا چلنج، پیش از دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و قطر، دو تیم کره جنوبی و ژاپن از گروه D به مصاف هم رفتند که طی آن کره ای ها با نتیجه ٨٠ بر ٧٣ صاحب برتری شدند. در ادامه دیدارهای امروز نیز تا دقایقی دیگر دو تیم چین و اردن از گروه A به مصاف هم می روند و از گروه B نیز تیم های فیلیپین و هند رو در روی هم قرار می گیرند.

تیم ملی بسکتبال کشورمان دومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات فیبا آسیا چلنج را یکشنبه برابر تیم عراق برگزار می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
0
0
چقدر مهم شده این امیر نشین دیروز !؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین