کد خبر: ۳۹۵۱۳۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
توضیح آیت‌الله غرویان درباره جلسات انتخاباتی برخی از روحانیان قم

تحت هیچ شرایطی از روحانی عبور نمی‌کنیم/تصمیم ظریف درباره انتخابات ریاست‌جمهوری

در این جمع اینگونه بحث شد که خوب است جناح اعتدال گرا در رده های بعد از دکتر حسن روحانی، کاندیدایی داشته باشند، گاهی یک در هزارم اتفاق می افتد که مشکلاتی برای افراد ایجاد می شود بنابراین باید گزینه هایی دیگری باشند، ولی اولویت دکتر روحانی است و ان‌شاء الله وی در چهار سال بعد نیز رئیس جمهوری هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله محسن‌غرویان از اساتید برجسته حوزه علمیه قم گفت: ما تحت هیچ شرایطی از دکتر حسن روحانی در انتخابات آینده ریاست تحت هیچ شرایطی از روحانی عبور نمی‌کنیم/تصمیم ظریف درباره انتخابات ریاست‌جمهوریجمهوری عبور نخواهیم کرد و وی کاندیدای اول ما در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ غرویان خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی سخنان بنده پیرامون دعوت از آقای دکتر ظریف را اشتباه تفسیر کردند، بحث من، گفت وگوی مستقیم با دکتر ظریف نبود، بلکه یک گفت وگوی خصوصی بین فضلا و جمعی از مدرسان و خودمانی بود و کسانی که تفسیرهای اشتباه کردند باید تصحیح کنند. 

غرویان یادآورشد: در این جمع اینگونه بحث شد که خوب است جناح اعتدال گرا در رده های بعد از دکتر حسن روحانی، کاندیدایی داشته باشند، گاهی یک در هزارم اتفاق می‌افتد که مشکلاتی برای افراد ایجاد می شود بنابراین باید گزینه‌هایی دیگری باشند، ولی اولویت دکتر روحانی است و ان‌شاء الله وی در چهار سال بعد نیز رئیس جمهوری هستند. 

وی ادامه داد: این گفت وگو خصوصی بود و آقای ظریف هم در جریان نبودند، ولی برداشت برخی این بود که به صورت مستقیم از وزیر امور خارجه دعوت و یا رایزنی کردیم که این مطلب را بنده تکذیب می کنم. 

وی یادآورشد: دکتر ظریف برای بنده پیغام دادند که تصمیمی برای کاندیداتوری ندارم و صدها بار هم گفتم من این مسوولیت را نمی‌پذیرم و در این صحنه وارد نمی شوم. بنده هم گفت وگوی مستقیم با دکتر ظریف را تکذیب می کنم، نظر ما هم مانند دکتر ظریف، شخص آقای حسن روحانی است. 

غرویان بیان داشت: البته ما از اکنون اعلام می کنیم ظریف به خاطر قابلیت های خوبی که دارند یکی از کاندیدای ما برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ریاست جمهوری یعنی در پنج سال آینده است. 

گفتنی است: برخی سایت های خبری به نقل از آیت الله محسن غرویان نوشتند: برخی از روحانیان قم اعم از مدرسین و علما با محمدجواد ظریف برای کاندیداتوری در دور دوازدهم ریاست جمهوری رایزنی کرده اند. 

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
0
صادق زیباکلام ، کواکبیان ، عبدالله نوری ، محمد رضا عارف ، غرضی ، محسن رضایی ، کرباسچی
این همه کاندید هست ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
1
اولا که غیر از ایشان کسی را ندارید دوم این که مجبورید از ایشان حمایت کنید و ما هم خوشحالیم
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
0
جناب فیلسوف کاشکی با مقداری تامل فلسفی تصمیم می گرفتی وابراز می کردی
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
3
فقط و فقط و فقط روحــــــــــــــــــــــــانــــــــــــــــــی .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین