کد خبر: ۳۹۵۵۶۳
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶

کیف‌قاپی که دختر جوان را زیر چرخ‌های کامیون انداخت

جوان موتورسوار زندانی که هنگام قاپیدن کیف دختری، او را زیر چرخ‌های یک کامیون کشانده و باعث مرگش شده بود، به جرم خود اعتراف کرد.
آفتاب‌‌نیوز : جوان موتورسوار زندانی که هنگام قاپیدن کیف دختری، او را زیر چرخ‌های یک کامیون کشانده و باعث مرگش شده بود، به جرم خود اعتراف کرد.
 
به گزارش روزنامه ایران، این موتورسوار کیف‌قاپ، وقتی با مقاومت دختر جوان روبه‌رو شد برای نجات جان خود و در حرکتی سریع دختر جوان را زیر چرخ‌های کامیون انداخت و بعد هم گریخت.
 
به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، صبح روز هشتم آبان سال گذشته، جسد این دختر در بلوار ارتش واقع در شمال شرق تهران پیدا شد و تیم جنایی را به محل حادثه کشاند. در جریان تحقیقات بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای جنایی تهران و تیم جنایی مشخص شد دختر 36 ساله در تصادف عجیب با کامیون کشته شده است. از آنجا که راننده کامیون از محل گریخته بود، با بررسی دوربین‌های مداربسته شماره پلاکش بدست آمد و راننده خیلی زود دستگیر شد.
 
اما مرد میانسال در جریان تحقیقات مدعی شد عامل مرگ دختر، یک جوان موتورسوار بوده است. او به بازپرس جنایی گفت: «وقتی از بلوار ارتش می‌گذشتم در نزدیکی دوربرگردان، جوان موتورسواری را دیدم سعی داشت کیف دختر را سرقت کند. من دوربرگردان را دور زده بودم که همان موقع موتورسوار دختر جوان را هل داد و او را جلوی کامیونم روی زمین انداخت که با کامیون برخورد کرد و این اتفاق درست در نقطه کور اتفاق افتاد.
 
پس از بررسی‌های تخصصی مشخص شد، راننده کامیون حقیقت را بیان کرده است. بدین‌ترتیب با قرار وثیقه آزاد شد و تلاش برای یافتن موتورسوار فراری ادامه یافت.
تجسس در این‌خصوص ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی، موتورسوار جوانی را به اتهام سرقت بازداشت کرده و پس از تحقیقات به زندان منتقل کردند.
در ادامه با توجه به شباهت شگرد سرقت‌های متهم دستگیر شده – رضا – و شگرد متهم پرونده مرگ دختر جوان، رضا برای تحقیق در این‌باره به شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد.
 
او سرانجام در بازجویی‌های فنی لب به اعتراف گشود و راز تصادف مرگبار را فاش کرد. متهم به بازپرس «مرادی» گفت: چند وقتی است که بدون گواهینامه با موتور کیف‌قاپی می‌کنم. روز حادثه در حال عبور از بلوار ارتش بودم که ناگهان دختر جوانی را دیدم. به سمتش رفتم تا کیفش را بقاپم اما او مقاومت کرد که ناخواسته با هم درگیر شدیم و دختر جوان لباسم را گرفت تا اجازه ندهد کیفش را بدزدم همان موقع کامیونی از دوربرگردان گذشت و به طرفم آمد. مطمئن بودم اگر از دست دختر جوان فرار نمی‌کردم، ممکن بود با آن تصادف کنم. به همین دلیل با حرکتی سریع خودم را از دستش نجات دادم اما دختر جوان تعادلش را از دست داد و با کامیون برخورد کرد.
 
وی پس از اعتراف هولناکش در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت تا تحت بازجویی‌های فنی، پلیسی قرار گرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین