کد خبر: ۳۹۷۳۳۱
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

انتشار کتاب پنجمین جشنواره تئاتر شهر

کتاب پنجمین جشنواره تئاتر شهر به مدیر مسئولی شهرام کرمی و سردبیری امید بی نیاز همزمان با برگزاری این رویداد مهم تئاتری پایتخت منتشر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
این کتاب در 120 صفحه؛ قطع A4 تمام رنگی و در تیراژ یک هزار و صد نسخه چاپ شده و شامل تمام اطلاعات این رویداد تئاتری تهران است. هرمز برادران به عنوان جانشین سردبیر، امیر رضا امینی و فاطمه تیموری به عنوان طراحان و گرافیست های کاتالوگ، مریم جعفری حصارلو، دبیر تحریریه، اختر تاجیک، دبیر بخش عکس، سپهر ادیب زاده عکاس تحریریه و داریوش نصیری به عنوان مدیر روابط عمومی کتاب پنجمین جشنواره تئاترشهر حضور دارند. 

انتشار کتاب پنجمین جشنواره تئاتر شهر

سید علی فلاح، سلیمان عباسی، دکتر سید هادی فرشادان، حسین رضایی، ایرج اوستا، دارا صیدی، رامین کاظمی، آرش مرادی و دکتر آرمان رخزادی نیز از اعضای شورای برنامه ریزی این کتاب هستند. همچنین خبرنگارانی از جمله مصطفی ناقلی ایردموسی، بهنام قشنگی، خدیجه جعفری حصارلو، علی سلیم زاده و... در ترکیب اعضای تحریریه این کتاب فعالیت داشته اند. 

پنجمین جشنواره تئاتر شهر به دبیری شهرام کرمی، نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر، از بیست و دوم شهریور ماه کار خود را در سالن های تئاتری و فرهنگسراهای تهران آغاز کرد و سی ام شهریور با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. امسال، در این رویداد فرهنگی و هنری 1355گروه نمایشی و هنرمند در مرحله فراخوان، متقاضی شرکت در جشنواره بودند. 

419 گروه در بخش تئاتر صحنه ای، 143 گروه در بخش تئاتر کودک و نوجوان، 139 گروه در بخش خیابانی، 124 اثر در بخش مسابقه نمایشنامه نویسی، 295 عکاس در بخش مسابقه عکاسی و تعداد 235 نفر هنرجو در بخش مدرسه تئاتر برای حضور در این دوره از جشنواره اعلام آمادگی کردند. در نهایت، 1068 هنرمند شرکت کننده در 65 گروه نمایشی؛ با 197 اجرا در 13 مکان،  به روی صحنه رفتند. 18 نمایش در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای، 15 نمایش در بخش مسابقه تئاتر کودک و نوجوان، 18 نمایش در بخش مسابقه تئاتر خیابانی، 6 گروه در بخش تئاتر شورایی، 6 گرو در بخش توان یابان، 6 نمایش در بخش ویژه از حاضران این جشنواره بودند. 

انتشار کتاب پنجمین جشنواره تئاتر شهر
بر پایه این گزارش فرهنگسرای خاوران، فرهنگسرای ارسباران، فرهنگسرای فدک، فرهنگسرای، سرو، فرهنگسرای شفق، سالن اصلی تالار مولوی، سالن کوچک تالار مولوی، سالن اصلی تالار محراب، سالن کوچک تالار محراب، اداره تئاتر، بوستان شفق، بوستان سرو، و باغ موزه هنرهای ایرانی... در طول ایام برگزاری میزبان صدها هنرمند و هزاران تماشاگر اهل تهران در بازدید آثار نمایشی پنجمین جشنواره تئاترشهر بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین