کد خبر: ۳۹۷۳۹۶
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

وزارت راه و شهرسازی جزییات محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور تا روز یکشنبه چهارم مهرماه را اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز : وزارت راه و شهرسازی جزییات محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور تا روز یکشنبه چهارم مهرماه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، با توجه به تعطیلی سه‌شنبه هفته جاری محدودیت‌های ترافیکی در بسیاری از جاده‌های پرترافیک از روز دوشنبه آغاز شده و احتمالا این روند تا پایان بازگشت مسافران آخرین سری از سفرهای تابستانی ادامه خواهد داشت.

براین اساس، تردد انواع موتورسیکلت تا روز یکشنبه از محورهای کرج، چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

در محور کندوان نیز از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز پنج‌شنبه تردد از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ روز پنج‌شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه الی یک بامداد روز شنبه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۸ همان روز الی یک بامداد شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ همان روز الی ۲۴ روز جمعه از آبعکس به رودهن یک طرفه خواهد بود.

در باند جنوب به شمال آزادراه تهران – قم نیز از ساعت هشت الی ۱۱ روز چهارشنبه تردد در این محور در محدوده پل فرودگاه ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه تهران – ساوه، جاده قدیم تهران – ساوه و پل واوان به جاده قدیم تهران – ساوه خواهد بود.

در طول این روزها تردد کلیه وسائل نقلیه سنگین در محور کندوان ممنوع است و در محور هراز نیز به جز ممنوعیت انواع تریلرها تردد کلیه کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

در محور فیروزکوه نیز تردد تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت الی ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

در محور آستارا به اردبیل نیز تردد تریلرها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت شش الی ۲۴ روز جمعه ممنوع خواهد بود و در آزادراه کرج – قزوین و قزوین – زنجان نیز از ساعت شش الی ۲۴ روز جمعه تردد تریلرها و کامیون‌ها ممنوع خواهد بود.

در جاده‌های اهر - تبریز، زابل – زاهدان، مشهد – قوچان، مشهد – سبزه‌وار، مشهد – تربت حیدریه و سلفچگان – قم نیز تردد وسائل نقلیه سنگین با محدودیت‌هایی روبه‌رو خواهند بود.

وزارت راه و شهرسازی سه محور را نیز به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرده که براین اساس محورهای سی‌سخت به بیده، دهلران به اندیشمک و رامیان به شاهرود مسدود خواهند بود.

محورهای کرج – چالوس – هراز – فیروزکوه و محور دورسون‌آباد به قوچ‌حصار نیز در استان تهران به دلیل فعالیت‌های کارگاه جاده‌ای در برخی نقاط با محدودیت تردد روبه‌رو هستند.

این وزارتخانه همچنین وضعیت تردد در جاده‌های کشور در طول ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرده که براین اساس آزادراه کرج  به تهران با ثبت بیش از ۱۲۳ هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده بوده و پس از آن محورهای کرج به قزوین، تهران به کرج، قزوین به کرج و تهران – قم قرار گرفته‌اند.

محورهای مواصلاتی تهران به شهریار – پاکدشت و ساوه نیز در بخش دیگری از جاده‌های پرترافیک ۲۴ ساعته گذشته قرار گرفته‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین