کد خبر: ۳۹۸۷۱۶
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

راز آدمکشی‌های 2 برادر

برادران تبهکار، دو روز بعد از اینکه طلافروشی موردنظر در ملایر را زیرنظر می‌گیرند، نقشه سرقت را اجرا می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز : دو برادر تبهکار که چهار سال پس از آدم‌ربایی 400 میلیون تومانی، به دو طلافروشی و یک صرافی دستبرد زده بودند مرتکب قتل دو طلافروش شدند و یک مرد صراف را هم تا پای مرگ کشاندند.
 
به گزارش روزنامه ایران، این دو برادر طی 56 روز دو طلافروش را به قتل رسانده‌اند و مرد صراف را به دام مرگ انداخته‌اند. آنها نخستین جنایت خود را 3 مرداد در ملایر مرتکب شدند. بعد هم به استان یزد سفر کردند و روز 28 شهریور امسال آخرین نقشه سرقت مرگبارشان که قتل پسر یک طلافروش یزدی بود را اجرا کردند آنها بعد از یک شبانه روز اقامت در یکی از مهمانسراهای این شهر روانه استان همدان شدند تا اینکه با ردیابی‌های پلیسی به دام افتادند.
 
سرهنگ رضا زارعی رئیس پلیس آگاهی استان همدان درباره جنایات سارقان خشن گفت: این دو تبهکار مکانیک ماشین‌های سنگین هستند و وضع مالی نسبتاً خوبی هم دارند. آنها سال 91 پس از ربودن یک مهندس جوان او را سه روز در مخفیگاه‌شان نگه داشته و پس از دریافت 400 میلیون تومان گروگان‌شان را رها کردند.
 
اما بلافاصله هر دو برادر بازداشت شده و به آدم‌ربایی اعتراف کردند.رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: تبهکاران پس از بازگرداندن 200 میلیون تومان از 400 میلیون تومان اخاذی شده، اوایل امسال با سپردن وثیقه‌ای سنگین از زندان مرخصی گرفتند اما بلافاصله نقشه سرقت‌های مرگبار از طلافروشی‌ها را اجرا کردند. این دو مدعی بودند که سرقت‌ها را به خاطر بدهی 200 میلیون تومانی‌شان در رابطه با آدم‌ربایی انجام داده‌اند تا به فرد ربوده شده برگردانند.

ماجرای سرقت از طلافروشی ملایر

برادران تبهکار، دو روز بعد از اینکه طلافروشی موردنظر در ملایر را زیرنظر می‌گیرند، نقشه سرقت را اجرا می‌کنند. آنها با معرفی خود به عنوان پلیس، مرد طلافروش را به بیابان‌های اطراف همدان برده و پس از قتل، نقشه سرقت را اجرا می‌کنند. اما از آنجا که طلافروشی آژیر خطر داشت فقط موفق می‌شوند 300 گرم طلا سرقت کنند. هر دو بعد از آن راهی استان یزد می‌شوند و در اجرای اولین نقشه‌شان که سرقت از یک صرافی بوده، موفق نمی‌شوند.
 
بنابراین آنها در دومین نقشه سرقت، حدود یک ماه یک طلافروشی را زیرنظر داشتند تا با قتل پسر طلافروش طلای زیادی از این مغازه طلافروشی به سرقت بردند. رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: متهمان علاوه‌بر سابقه‌دار بودن، اعتیاد شدیدی هم به مواد مخدر دارند.
 
بنابه این گزارش، هر دو برادر روز سوم مرداد 95 مرد طلافروشی را در ملایر به قتل رسانده‌اند. بعد از آن 17 شهریور نیز مرد صرافی را تحت عنوان مأمور ربوده و با ضربات متعدد چاقو مجروح کردند. اما مرد صراف نیمه‌جان در تماس با پسرش از مرگ نجات یافت.
 
این دو تبهکار، روز 28 شهریور پسر طلافروش یزدی را در پارکینگ بازار به قتل رسانده و درنهایت دوم مرداد در استان همدان دستگیر شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین