کد خبر: ۳۹۹۴۲۶
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

بررسی جزئیات ائتلاف و نحوه حضور در انتخابات در جلسه شورای عالی اصلاح‌طلبان

دبیر شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان از بررسی جزئیات ائتلاف و نحوه حضور در انتخابات در جلسه شورای عالی اصلاح‌طلبان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : کریم عابدی در اینباره گفت: در جلسه گذشته شورای هماهنگی بعد از بحث‌های فراوان، درباره کلیت اینکه در شورای هماهنگی در قالب شورای سیاست‌گذاری به فعالیت خود ادامه دهد، بحث شد و این موضوع با اکثریت آرا تصویب شد و در جلسه اخیر نیز درباره جزئیات این ائتلاف و نحوه حضور در انتخابات صحبت می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، او درباره مطالبی که درباره اختلاف دیدگاه در شورای هماهنگی مطرح می‌شود، گفت: هم انجمن اسلامی معلمان و هم سایر گروه‌هایی که اختلاف نظر جدی دارند، در ترکیب شورای عالی حضور خواهند داشت.

عابدی با بیان اینکه دیدار با آقای خاتمی و سایر بزرگان در دستور کار ماست، تصریح کرد: ورود به مصادیق در انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت به‌طور خاص ورود به بحث انتخابات نداشتیم، اما تا آنجا که اطلاع دارم تا امروز در مجموعه اصلاح‌طلبان جز آقای روحانی کسی را بررسی نکردند.

او درباره فعالیت شورای هماهنگی در سایر استان‌ها تاکید کرد: استان‌ها فعالیت خود را دارند اما تا تشکیل مرحله جدید شورای عالی و معرفی ساختارهای جدید این مسئله طول می‌کشد. در ساختارهای موجود قرار نیست استان‌ها فعالیت نکنند و سیاست کلی برای حضور در انتخابات مجلس در این دوره هم دستور کار خواهد بود و دخالت از مرکز در استان‌ها و حوزه‌ها به حداقل می‌رسد.

دبیر شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان افزود: در حال حاضر نوزده حزب و تشکل اصلاح‌طلب عضو این شورا هستند و سازمان عدالت و آزادی هم ناظر هستند. به طور رسمی درخواست جدیدی دریافت نکردیم که عضو جدیدی به شورا اضافه شود یا خودشان پیگری نکردند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین