کد خبر: ۴۰۱۵۷
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۴:۰۵

جیمز کامرون از پروژه 880 می گوید

آفتاب‌‌نیوز : او فیلم جدیدش را در زمره آثار علمی تخیلی طبقه‌بندی کرد و گفت: این فیلم تفاوت‌های بسیاری با دیگر آثار علمی  -تخیلی دارد و زمانی که ساخته شود نخستین پروژه هالیوودی خواهد بود که به هنگام مشاهده آن، مخاطبان تجربه‌ای مشابه بازی‌هایی دارند که روی شبکه انجام می‌دهند و در آن با سایر بازیکنان همبازی می‌شوند.

ساخت فیلم‌هایی که مبتنی بر بازی هستند از مدت‌ها پیش آغاز شده اما این بازی‌ها عموماً داستان خاصی را دنبال می‌کردند. اما در فیلم "پروژه 880" که توسط کامرون ساخته می‌شود، بازیکنان می‌توانند هفته‌ها پیش از رفتن به سالن سینما و مشاهده داستان فیلم، با دنیای تصویری کامرون آشنا شوند.

کامرون در این باره می‌گوید: "فیلم‌های علمی- تخیلی عموماً از خلق دنیاهایی حکایت می‌کنند که با جزییات بسیاری همراه هستند و به گونه‌ای به موضوعات اجتماعی ارتباط دارند. ما در ابتدا تصمیم داریم که دنیایی را برای مردم خلق کنیم و سپس برای این دنیا لحن روایی را برگزینیم."

شنیده‌ها حاکی از این است که کامرون درصدد است  برای ساخت این فیلم از تکنولوژی که رابرت زمه کیس در فیلم "قطار اکسپرس قطبی" استفاده کرد، سود جوید. کامرون در حال حاضر در زمره پرکارترین فیلمسازان سینما جای دارد، چرا که علاوه بر این پروژه، روی پروژه‌های دیگری چون "فرشته جنگ"، "دروغ‌های حقیقی" و "شیرجه" کار می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین