کد خبر: ۴۰۲۳۸
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۸۴ - ۰۴:۲۲

تکلیف خود را مشخص کنیم!

آفتاب‌‌نیوز :
حال سوال این است که اساسا با توجه به دهن کجی آژانس به ایران چرا و به چه منظوری باید همکاری های خود را با آژانس ادامه دهیم؟ جریان ادامه همکاری ایران با آژانس در وضعیت فعلی مانند مثل معروفی است که فردی هر چه بیشتر  خم شود بیشتر هم کولی میدهد! ایران باید کمر راست کند و همکاری های خود را با آژانس بطور کامل قطع کند و یا اینکه به طور تمام و کمال تسلیم خواسته آژانس شود و دست از غنی سازی اورانیوم در ایران بردارد. 
آیا همکاری ایران با آژانس، اما محدودتر از گذشته، کمکی به اعتماد سازی دو جانبه ایران و آژانس خواهد کرد؟ 

سیاست ادامه همکاری با آژانس با توجه به شرایط فعلی (قطع همکاری های داوطلبانه) تکلیف آژانس را روشن کرده است اما تکلیف دولت و ملت ایران را نامعلوم گذاشته است چرا که هنوز به تغییر موضع غربی ها امید دارد. اما آیا آنها قدر همکاری های داوطلبانه ایران را دانستند؟ گام بعدی ایران در صورت هرگونه تحریم احتمالی در شورای امنیت باید قطع کامل همکاری ها با آژانس انرژی اتمی باشد تا تکلیف ملت و مردم با کسانی که حسن نیت ایران را نادیده گرفتند روشن شود. قطع همکاری کامل ایران با آژانس در صورت هر گونه تحریم از سوی سازمان ملل پیام روشنی از سوی ملت و دولت ایران خواهد بود، پیامی که به خوبی به گوش غربیها خواهد رسید!



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۸۴/۱۱/۱۶
0
0
باسلام
بنظر بنده چنانچه ضعفي در گفته هاي ما در مذاكره با كشورهاي غربي پيدا شود دعواقب ناگواري در انتظارمان خوهد بود . و تا حال مشخص شده كه انها زياده طلب ميباشند و هر گام كه به عقب برداريم يك قدم به جلو خواهند امد پس بايد روي حرف و اقدام خود استوار بمانيم و در صورت امكان از ان پي تي خارج شويم و همانند كره شمالي امتياز بگيريم تا ملت ما تحقير نشود.
ناشناس
|
-
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۸۴/۱۱/۱۶
0
0
آفرين برشما خسته نباشيد
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۸۴/۱۱/۱۶
0
0
با سلام
آيا ما با خروج از ان پي تي و اثبات اينكه روي حرفمان ايستاده ايم ُ پيروزي خودمان را اثبات مي كنيم ؟ با تنش زدايي مي توانستيم به دوستان خود اضافه كنيم در طول زمان ناچيز 6 ماهه اروپا از دوست شماره 1 ايران به دشمني سرسختتر حتي از آمريكا تبديل شده است !!!در ضمن دوست عزيز ملت كره شمالي 1 ده است كه در تحريم شديد به سر مي برد و تمامي فعاليتهاي اقتصادي آن درحد تعطيلي است ! آيا قحطي 10 ساله و سو تغذيه 80 درصد كودكان عراقي و كره اي نشانه عزت مردمان آنهاست !!
آيا مي دانيد كه برنامه اعتماد سازي ژاپن در مورد چرخه سوخت هسته اي ( با توجه به موقعيت خاص ژاپن و علي رغم مهمترين شريك آمريكا بودن در منطقه) 15 سال طول كشيده بود .
بهتر است خودمان را با واقعيتهاي جهاني كه از نظمي بسيار منطقي تبعيت مي كند وفق دهيم.
آن يكي بر سر شاخ بود و بن مي بريد.
آن كه باد بكارد طوفان درو مي كند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین