کد خبر: ۴۰۲۴۷۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۶

برنامه نود بیست و ششم مهرماه، تقدیم به نابینایان

برنامه نود این هفته ساعت 22:45 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.
آفتاب‌‌نیوز : برنامه نود این هفته  ۲۶ مهر با محوریت بررسی دو مسابقه تیم ملی فوتبال در مسابقات مقدماتی جام جهانی و هفته هشتم لیگ برتر ساعت ۲۲:۴۵ روی آنتن رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نظرسنجی برنامه این هفته اختصاص به انتخاب بهترین بازیکن تیم ملی فوتبال در مسابقات تیم ملی مقابل ازبکستان و کره جنوبی دارد.

۱- وحید امیری ۲- مرتضی پورعلی گنجی ۳- احسان حاج صفی ۴- سیدجلال حسینی و ۵- رامین رضاییان گزینه های نظرسنجی هستند.

برنامه نود بیست و ششم مهرماه

کلیپی از پیش نمایش آن چه در برنامه امشب نود خواهیم دید پخش شد که شامل بخش های زیر بود:

کسب شش امتیاز تیم ملی از دو بازی حساس کره و ازبکستان

پیروزی قاطع پرسپولیس با یک تصمیم بحث برانگیز مقابل نفت

ادامه روند پیروزی استقلال با درخشش رحمتی و درد مصلحتی بختیار مقابل سیاه جامگان

تماشای فوتبال با یک هوادار نابینا


جدول رده بندی و امتیازات تیم ملی در گروه اول مقدماتی جام جهانی با مقدماتی جام های جهانی ۹۸ و ۲۰۰۲ مقایسه شد و مشخص شد در دوره های قبل نیز ایران با وجود کسب امتیازات بالا در مسابقات ابتدایی برای صعود به جام جهانی به دردسر افتادیم.

 ۲۸ بازی خاطره انگیز تیم ملی و شکست ناپذیری با کی‌روش مرور شد که شامل بازی های خاطره انگیز ایران و قطر در سال ۹۲، کره جنوبی و ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴، ایران و عراق در جام ملت های آسیا، ایران و عمان و ایران و کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ بود.

*خلاصه و حواشی مسابقه ایران و کره جنوبی

 جواد خیابانی که به دلیل جراحی کمرش در بیمارستان بستری است روی خط تلفنی نود آمد و قرعه کشی مسابقه پیام کوتاه به کمک او انجام شد. خیابانی علت عملش را مشکل مادرزادی نخاعش و جراحات یادگار سال های قبل روی کمرش اعلام کرد و گفت پس از پارالمپیک تصمیم گرفتم کمرم را عمل کنم و در بیمارستان بین المللی تبریز جراحی کردم و ابتدا با یک جراحی وزنم را کم کردم تا انحنای ستون فقراتم طبیعی شود و پس از آن عمل پروتز روی ستون فقرات را انجام دادم.

گزارشی از مصاحبه با خانم دکتر شجاعی همسر منصور پورحیدری درباره آخرین وضعیت بیماری او پخش شد.

 کلیپ موسیقی همراه با صحنه های جالب هفته هشتم قسمت بعدی بود.


*خلاصه مسابقه پیکان ۳-۲ نفت آبادان

 جدول لیگ و برنامه مسابقات و جدول گلزنان مرور شد و عادل فردوسی پور گفت دلمان برای لیگ تنگ شده بود اما متاسفانه بعد از دو هفته برگزاری دوباره لیگ تعطیل خواهد شد.

وضعیت عجیب گلزنی و گل های خورده نفت آبادان بررسی شد و این که ۵۰ درصد گل های رد و بدل شده در بازی های این تیم دقیقه بین دقایق ۷۵ تا ۹۰ بوده است.

* ترین های هفته هشتم لیگ پخش شد که شامل بخش های زیر بود:

حرکات تکنیکی هفته: گادوین منشا، محمدرضا عباسی، محمد ابراهیمی، رحیم زهیوی، ماتیاس چاگو، ایوب کلانتری، حامد شیری، کیوان امرایی، سیاوش یزدانی، فرشید اسماعیلی، علی قلی زاده، پیام صادقیان، میلاد بدرقه، محسن مسلمان، رضا ناصحی، منصور تنهایی، سیامک نعمتی

تیر دروازه هفته: سامان نریمان جهان مقابل استقلال خوزستان

کار تیمی برتر هفته: سیاه جامگان مقابل استقلال

موقعیت از دست رفته هفته: ساسان انصاری مقابل صبا

پاس گل برتر هفته: وحید امیری مقابل نفت تهران

مهار برتر هفته: سیدمهدی رحمتی مقابل سیاه جامگان

گل برتر هفته: کاوه رضایی مقابل سیاه جامگان

*  ۹۰ درجه با مرور طنز بازی های هفته هشتم قسمت بعدی بود که شامل این بخش ها بود:


حل مشکل نور ورزشگاه اکباتان با روشنایی همسایگان
اصرار بازیکنان لیگ به شادی رونالدویی
رفاقت رامین رضاییان و حسین ماهینی و بازی بارسلونایی استقلال
جلوگیری از خداحافظی نویدکیا در اصفهان

*خلاصه و حواشی مسابقه سیاه جامگان ۰-۱ استقلال


گزارش ویژه و تاثیرگذار نود این هفته تماشای یک مسابقه فوتبال همراه با محمد هوادار نابینای نساجی بود که همراه با دوستش عادل به ورزشگاه رفت و اتفاقات بازی را با گزارش او کرد و در نهایت نساجی مقابل استقلال مابق پیش بینی درست محمد سه بر صفر بازی را برنده شد.

به مناسبت ۲۴ مهر روز جهانی نابینایان عادل فردوسی پور این برنامه را به همه نابینایانی که همیشه برنامه نود را گوش می کنند تقدیم کرد.

نمرات بازیکنان برتر لیگ از روی سایت برنامه نود مرور شد که مهدی ترابی همچنان صدرنشین برترین هاست و محسن مسلمان صعود چشمگیری داشته و پس از هفته هشتم به رده هفتم برترین ها صعود کرده است.

عملکرد دفاعی و هجومی تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی مرور شد که بدون گل خورده در دو گروه مقدماتی آسیا بهترین دفاع را داشته و پس از آن ازبکستان و سوریه با ۱ و ۲ گل دوم و سوم هستند.

بی احترامی به سنگ مزار درگذشتگان در هفته های گذشته اتفاق تلخ دیگری بود که محکوم شد.

نمرات بازیکنان تیم ملی در بازی مقابل ازبکستان و کره جنوبی مرور شد.

 هدایت ممبینی به عنوان کارشناس داوری به برنامه اضافه شد و داوری مسابقات پخش شده به کمک او بررسی شد.

داوری مسابقه پیکان - نفت آبادان: پنالتی نفت آبادان درست بود و پای شادکام را در محوطه جریمه زدند اما نیازی به کارت زرد نداشت.

داوری مسابقه سیاه جامگان - استقلال: خطای منجر به گل استقلال درست بود و از پشت سر تعادل جابر انصاری را به هم زدند. سرنگونی درویشی در محوطه جریمه استقلال خطا نبود و با وجود این که دست وریا غفوری روی کمر بازیکن سیاه جامگان بود، بازیکن حریف بزرگ نمایی کرد.

غلامرضا پور بازیکن فجرسپاسی در بازی ملوان در لیگ دسته اول حرکت عجیب و تاسف باری انجام داد و پس از اخراج با سیلی به صورت داور زد و در ادامه به رختکن رفت و شیشه های رختکن را هم شکست و راهی بیمارستان شد.

برنامه مسابقات جام حذفی مرور شد که در تاریخ های ۵ ، ۱۰ ، ۱۲ ، ۱۳ و ۱۴ آبان برگزار می شود و نکته جالب این جاست پرسپولیس که از جام حذفی کنار رفته نزدیک به یک ماه مسابقه رسمی نخواهد داشت!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین