کد خبر: ۴۰۲۵۹
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۱:۴۲

سینه زنی مقابل سفارت آلمان

آفتاب‌‌نیوز :  اين دستجات مذهبي كه از مناطق مختلف تهران به سمت سفارت آلمان حركت كرده بودند، پس از تجمع‌ اعتراض‌آميز در فضايي همراه با آرامش و قرائت بيانيه‌ به تجمع خود پايان دادند. 
در بيانيه تجمع كنندگان در مقابل سفارت آلمان در تهران با عرض تسليت ايام عزاداري حسيني، آمده است: ما جوانان ايران و عزاداران خون حسين (ع) اعلام مي‌داريم كه يكبار ديگر استكبار جهاني در كسوتي ديگر و با اساعه ادب به محضر شريف رحمة‌العالمين، حضرت ختمي مرتبت، محمد مصطفي (ص) پرده از كينه و عداوت هميشگي خود نسبت به اسلام و مقدسات مسلمين برداشته‌اند.
تجمع كنندگان با بيان اينكه امروز بر همگان آشكار است كه دنياي غرب در تاريكي و ظلمتي سير مي‌كند كه تنها نفس پرستي و شهوات راهبردهاي سياسي‌ ايشان را تعيين مي‌كند، افزوده است: لذا ما اقدام موهن و ذليلانه نشريات غربي در هتك حرمت به ساحت رسول‌ا... (ص) محكوم نموده، نفرت و انزجار خود را از اين عمل مذبوحانه و قبيح هماهنگ دنياي غرب اعلام مي‌داريم و از مسئولان و متوليان امر مي‌خواهيم كه با جديت تمام برخوردي مناسب با اين نقشه استعمار كه به يقين ردپاي صهيونيزم بين‌المللي را مي‌توان در آن يافت، بشدت مقابله نمايند.
در دست تجمع كنندگان پلاكاردهايي چون «مرگ بر دانمارك»، «انرژي هسته‌اي حق مسلم ماست»
«غرب در قرون وسطي است»، «ما دانشجويان مسلمان هتك حرمت به مقدسات اسلام و مسلمين را محكوم مي‌كنيم» و «عرض تسليت به حضرت ولي عصر (عج) و مقام عظماي ولايت اين عمل موهن دشمنان را بي‌پاسخ نخواهيم گذاشت» به چشم مي خورد.
اقدام فوق كه به مثابه ناديده گرفتن حق مسلم ملت ايران به شما مي‌رود و نيز اقدام چند روز گذشته نشريات اروپايي در توهين به مقدسات اسلامي خشم و انزجار جاي ملت مسلمان و انقلابي ايران را برانگيخته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین