کد خبر: ۴۰۲۸۳
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۳:۴۲

استقلال سازماندهی می شود

آفتاب‌‌نیوز : مديرعامل جديد باشگاه استقلال پس از مذاكره با بهرام اميري، كامران منزوي و علي نظري جويباري و قول همكاري گرفتن از آنها تغييرات جديدي را نيز در دستور كار قرار داده است.

نظري جويباري كه پيش ازاين قرار بود، قائم مقام قريب شود رسما كارش را به عنوان رييس سازمان فوتبال باشگاه استقلال آغاز كرده است. 

كامران منزوي هم قرار است در معاونت طرح و توسعه مشغول شود اين در حالي است كه حضور بهرام اميري در معاونت پشتيباني و اجرايي استقلال قطعي شده است.

همچنين با پيشنهاد وزارت رفاه قرار است قائم مقام باشگاه و معاون امور اقتصادي از اين وزارتخانه به باشگاه استقلال برود.

هاشم ساعدي نيز به عنوان عضو جديد باشگاه استقلال از جمله‌ گزينه‌هايي است كه طي روزهاي آينده احتمالا فعاليتش را در يكي از حوزه‌هاي كاري اين باشگاه آغاز خواهد كرد.

ساعدي كه هم اكنون مشاور اجرايي وزير ارتباطات و رييس دفتر وزير است؛ پيش از اين نيز سابقه‌ قائم مقام، معاونت ورزسي و سخنگو در زمان قريب و مشاور عالي مدير عامل در زمان اوليايي بوده است.

عشرت شايق عضو هيات مديره‌ باشگاه استقلال نيز به عنوان معاون باشگاه در امور ورزشي بانوان معرفي شده است.

عباس ترابيان نيز كه در زمان مديريت اوليايي به عنوان معاون امور بين‌الملل باشگاه سابقه‌ فعاليت داشته است و حجت الاسلام مالك معاون فرهنگي در ساختار جديد مديريت نيز حفظ شده‌اند.

بر اساس اين گزارش هنوز حكمي به هيچ يك از مديران جديد استقلال داده نشده است اما تا پايان ماه جاري و پس از تاييد هيات مديره، احكام آنها صادر خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین