کد خبر: ۴۰۲۸۴
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۳:۴۲
نايب رييس فدراسيون جهاني كشتي گفت:

احتمال حضور دو تيم از ايران در جام جهاني ساري كم است

آفتاب‌‌نیوز :  احتمال دارد يكي از تيم‌هاي كره يا ژاپن جانشين گرجستان شود كه البته با توجه به زمان اندك تا جام جهاني، فيلا تصميم نهايي را خواهد گرفت.

وي در خصوص حضور دو تيم از ايران در جام جهاني گفت: اين مسابقات رسمي است و احتمال حضور دو تيم از ايران كم است اما، در نهايت فيلا بايد نظر خود را اعلام كند.

عضو هيات رييسه فدراسيون كشتي در خصوص تنش‌هاي بين چند رييس هيات و رييس سازمان ليگ گفت: رييس فدراسيون كشتي با راي هيات‌ها و تاييد سازمان تربيت بدني انتخاب مي‌شود بنابراين روساي هيات‌ها نبايد كاري كنند كه باعث تضعيف طالقاني شوند چرا كه تضعيف او تضعيف كشتي است. روسا بايد دست طالقاني را باز بگذارند تا كارش را انجام دهد. اين طور برخوردها به ضرر كشتي است و بايد هر چه سريع‌تر به آن پايان داد.

توكل دادمه داد: من به عنوان مسوول بخشي از كشتي همواره در مسير روساي فدراسيون‌ها جلو مي‌روم چرا كه اين كار وظيفه‌ي من است. بنابراين هيات بايد به نظر رييس كه آن را نتخاب كرده‌اند، احترام بگذارند و او را كمك كنند.

رييس كميته‌ پزشكي فيلا در پايان خاطر نشان كرد: بايد با پايان دادن اين قضايا به فكر برگزاري هر چه بهتر جام جهاني بود چرا كه هر اتفاق ناخوشايند و كمبود باعث مي‌شود به سمتي برويم كه ديگر ميزباني به ما داده نشود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین